Trzyetapowy konkurs na najlepszego dealera 2019 roku marki Volkswagen Samochody Osobowe został rozstrzygnięty. Zwycięzcą został dealer Zimny Auto Piotrków Trybunalski.
W dziewiątym odcinku podcastu „Elektrycznie tematyczni” prowadzący rozmawiają o wyjazdach na wakacje autem elektrycznym. Gościem specjalnym tego odcinka jest Bartłomiej Derski, redaktor naczelny portalu „Wysokie Napięcie.pl”, który opowiada o własnych doświadczeniach w podróżowaniu samochodem elektrycznym nie tylko po Polsce, ale również po Europie.
Za pośrednictwem aplikacji Volkswagena „We Charge”, klienci będą mogli w przyszłości korzystać z ponad 100.000 punktów ładowania w Europie – w dalszej perspektywie ma ich powstać 150.000. W ramach aplikacji „We Charge” swoje stacje ładowania udostępni także GreenWay, największa sieć szybkiego ładowania samochodów elektrycznych w Europie Środkowej i Wschodniej.
Najpopularniejszy SUV w Europie w nowej odsłonie: nowy Tiguan hybrydowy i jeszcze bardziej dynamiczny
Ile czasu Polacy poświęcają na „doładowywanie baterii” podczas podróży? I czy ten czas wystarczyłby, aby naładować akumulator również w samochodzie elektrycznym? Odpowiedzi na te pytania przynosi najnowszy raport opracowany przez InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen.
Volkswagen Tiguan, najpopularniejszy SUV w Europie i jeden z najlepiej sprzedających się SUV-ów na świecie, jest już dostępny do zamawiania w Polsce. Naszpikowany nowoczesną technologią, świetnie wyposażony bestseller jest dostępny już od 106 090 złotych w wersji z jednostką 1.5 TSI o mocy 130 KM.
W ósmym odcinku napędzanego przez markę Volkswagen podcastu „Elektrycznie Tematyczni” prowadzący wraz gościem, którym jest Maciej Mazur – dyrektor zarządzający Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych – rozmawiają o dofinansowaniu zakupu aut elektrycznych w ramach trzech programów Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Maciej Mazur mówi m.in. o programach wsparcia elektromobilności w innych krajach oraz prezentuje rożne plany, które dotyczą dofinansowania zakupu aut elektrycznych i rozwoju infrastruktury potrzebnej do ich obsługi.
Większość ankietowanych Polaków jest zwolennikami programu dopłat do samochodów elektrycznych. Jednak forma wsparcia zaproponowana w programach Zielony Samochód, eVan i Koliber nie jest ich zdaniem najlepsza – wynika z badania przeprowadzonego przez InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen.
Także w czasach pandemii marka Volkswagen konsekwentnie realizuje plan przebudowy fabryk pod kątem uruchomienia w nich produkcji samochodów elektrycznych. Rozpoczęły się prace w zakładzie w Emden, z którego taśm w 2022 roku zaczną zjeżdżać samochody napędzane energią elektryczną. Ralf Brandstätter, CEO marki Volkswagen, powiedział: „Dzięki przekształceniu zakładu w Emden w miejsce produkcji aut elektrycznych Volkswagen przyspiesza dokonującą się właśnie zmianę systemową. W przebudowę fabryki zainwestujemy łącznie miliard euro. W ten sposób zakład w Emden stanie się jednym z ważniejszych filarów naszej strategii w dziedzinie aut elektrycznych”. Andreas Tostmann, Członek Zarządu Volkswagena ds. Produkcji i Logistyki, zauważa: „Zmieniamy zakład w Emden w jedną z najnowocześniejszych fabryk przemysłu samochodowego”. Przewodniczący Rady Zakładowej Bernd Osterloh, podkreśla: „Załoga w Emden jest szczególnie związana ze swoim zakładem. Pokazały to kolejny raz ostatnie przesunięcia kadrowe. I dlatego jestem pewien, że Passat, Arteon i ID.4 staną się wielkim zespołowym sukcesem, bo to jest solidny zestaw dla solidnej fabryki”.
Osoby, które jako pierwsze chcą zostać posiadaczami przełomowego Volkswagena ID.3, od 3 lipca mogą zapoznać się z ofertą egzemplarzy modelu w limitowanej wersji 1ST dostępnymi za pośrednictwem strony internetowej www.volkswagen.pl.