Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
11.09.2025

Trzy legendy, mnóstwo akcji i spojrzenie w przyszłość: Polo świętuje swoje 50. urodziny w sportowym stylu, a wisienką na torcie jest pokaz drftingu. W filmowej relacji z tego wydarzenia występują Polo R WRC i Polo R Supercar oklejone w wybrany przez fanów wzór znany z modelu Harlekin, a także elektryczne Polo RX1e. Za kierownicą zasiadł Johan Kristoffersson, który dał z siebie wszystko w niezwykłych lokalizacjach w fabryce Polo w RPA i w jej okolicy. Jednak nawet mistrz świata w rallycrossie został w końcu przyćmiony przez niespodziewanego gościa.

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 9 września 2025 – Grupa Volkswagen i jej spółki zależne PowerCo oraz Elli podczas targów IAA Mobility 2025 stawiają na zrównoważoną mobilność „made in Europe”. Wspólnie prezentują przełomowe technologie dla kluczowych obszarów przyszłości przemysłu motoryzacyjnego: pierwszy na świecie pojazd koncernu z akumulatorem ze stałym elektrolitem daje przedsmak technologii akumulatorowej jutra. Gotowe do produkcji seryjnej są już ogniwa PowerCo, które po raz pierwszy zostaną zastosowana w rodzinie małych samochodów elektrycznych marek Volkswagen, Skoda i CUPRA. W połączeniu z nowym systemem akumulatorów Cell-to-Pack zapewni ona skok technologiczny w zakresie wydajności, efektywności kosztowej i elastyczności. Grupa Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje swoją wiedzę specjalistyczną w zakresie elektromobilności i dysponuje obecnie najszerszą gamą technologii napędowych na rynku – od wysokowydajnych silników spalinowych, przez hybrydy plug-in i samochody wyłącznie elektryczne, aż po technologie akumulatorowe i energetyczne.

Więcej Pobierz PDF
08.09.2025

Podczas targów IAA MOBILITY 2025 w Monachium (od 8 do 14 września) Volkswagen zaprezentuje wyniki trzech lat intensywnych prac rozwojowych, a tym samym nową orientację marki. Pod hasłem „Prawdziwy Volkswagen” marka konsekwentnie skupia się na swoich mocnych stronach, takich jak przejrzysty, rozpoznawalny design, wysoka jakość, atrakcyjny stosunek jakości do ceny, intuicyjna obsługa i innowacyjne technologie.

Więcej Pobierz PDF

Wolfsburg/Monachium, 8 września 2025 – Grupa Volkswagen umacnia swoją pozycję czołowego producenta samochodów elektrycznych w Europie dzięki nowej rodzinie małych aut. „Electric Urban Car Family” otwiera nowe segmenty rynku i grupy nabywców dzięki dwóm modelom marki Volkswagen oraz po jednym modelu marek CUPRA i Skoda, a także cenie bazowej wynoszącej ok. 25 000 euro. Premiera rynkowa odbędzie się już w 2026 roku. Grupa stawia przy tym na swoją sprawdzoną strategię związaną z platformami. Wszystkie modele wykorzystują udoskonaloną platformę MEB+ i oferują klientom bardzo zróżnicowane, specyficzne dla danej marki cechy. Po raz pierwszy w akumulatorze trakcyjnym zastosowano nowe, ustandaryzowane ogniwa Grupy Volkswagen. Pozwala to uzyskać dodatkowe korzyści wynikające z efektu skali i synergii oraz zapewnić miejskim samochodom zasięg do 450 km. Ponadto modele te wprowadzają technologie znane z wyższych segmentów do klasy podstawowej. Grupa Volkswagen dąży do osiągnięcia w średniej perspektywie czasowej około 20-procentowego udziału w szybko rozwijającym się segmencie małych samochodów elektrycznych na rynku europejskim. Odpowiada to kilkuset tysiącom pojazdów rocznie.

Więcej Pobierz PDF

100-procentowy Volkswagen. Volkswagen, największy dostawca samochodów elektrycznych w Niemczech i Europie w 2025 r., zaprezentuje na targach IAA MOBILITY w Monachium (od 8 do 14 września) prototyp elektrycznego kompaktowego SUV-a: ID. CROSS Concept. Auto świetnie sprawdzi się zarówno w mieście, jak i podczas długich podróży. Thomas Schäfer, dyrektor generalny marki Volkswagen, szef grupy marek Core i członek zarządu Grupy Volkswagen: „Od samego początku moim celem było stworzenie najlepszej możliwej wersji marki Volkswagen, jaka kiedykolwiek istniała. Bliski seryjnej wersji prototyp przyszłego ID...

Więcej Pobierz PDF

Volkswagen wprowadza do Polski nową, miejską koncepcję sprzedaży. City Store to kameralny salon samochodowy w samym centrum miasta, który łączy w sobie wygodę lokalizacji, indywidualną atmosferę oraz pełną digitalizację. W przeciwieństwie do tradycyjnych salonów, informacje o modelach prezentowane są na multimedialnych ekranach, a proces konfiguracji odbywa się na specjalnie przygotowanym w tym celu wysokiej rozdzielczości wyświetlaczu.

Więcej Pobierz PDF

Volkswagen wyznacza kierunek na przyszłość w zakresie nazw modeli: firma stawia na nową strategię, która pozwoli wykorzystać nazwy lubianych modeli z silnikami spalinowymi także w elektrycznych samochodach rodziny ID. Pierwszym Volkswagenem, nazwanym zgodnie z nową strategią, będzie ID. Polo, które pojawi się na rynku w 2026 roku. Dziś ten model jest znany jako ID. 2all. „Nazwy naszych modeli są mocno zakorzenione w świadomości ludzi. Symbolizują one silną markę i uosabiają takie cechy, jak jakość, ponadczasowy design i technologia dla wszystkich. Dlatego też w przyszłości będziemy wykorzystywać nazwy naszych bestsellerowych modeli. ID. Polo to dopiero początek” – powiedział Thomas Schäfer, dyrektor generalny marki Volkswagen, szef grupy marek Core i członek zarządu Grupy Volkswagen. Wraz z każdą nową generacją modeli Volkswagen będzie przenosił kolejne uznane nazwy do portfolio pojazdów elektrycznych. Równolegle wszystkie pojazdy z klasycznymi napędami będą nadal funkcjonowały pod dotychczasowymi nazwami. Dzięki tej strategii Volkswagen łączy świat pojazdów elektrycznych i spalinowych, ułatwiając klientom orientację w ofercie produktowej marki.

Więcej Pobierz PDF

Volkswagen zaprezentował nowy cennik swojego flagowego modelu Touareg. SUV, który od lat cieszy się uznaniem klientów za najwyższą jakość, niezawodność, wyjątkowy komfort oraz innowacyjne technologie zaczerpnięte z segmentu premium, zyskuje teraz jeszcze atrakcyjniejsze pozycjonowanie cenowe.

Więcej Pobierz PDF

Volkswagen ogłasza repozycję cenową swojej gamy ID. Wszystkie elektryczne modele marki – od kompaktowego ID.3 po flagowego ID.7 – dostępne są teraz w niższych cenach bazowych, nadal możliwych do połączenia z atrakcyjnymi rabatami promocyjnymi. Dzięki nowym, niższym cenom, wszystkie modele z rodziny ID., łącznie z odmianami GTX, kwalifikują się obecnie do dopłat w ramach programu „NaszEauto”.

Więcej Pobierz PDF

Druga generacja kompaktowego SUV-a Volkswagena ma wszystko, by pójść w ślady swojego poprzednika, który od 2017 roku znalazł ponad 2 mln nabywców. Nowy T-Roc wchodzi na rynek z nowoczesnymi układami napędowym, wysokiej jakości wnętrzem z nową deską rozdzielczą, systemami infotainment nowej generacji, nowym oprogramowaniem, większą przestrzenią we wnętrzu i bagażniku oraz najnowocześniejszymi systemami wspomagającymi. Sprzedaż nowego T-Roca w naszym kraju właśnie się rozpoczęła. Ceny zaczynają się od 130 390 zł za odmianę Trend, która oferuje bardzo bogate wyposażenie – w tym m.in. reflektory LED, ekran o przekątnej 10,3 cala oraz automatyczną klimatyzację – i jest wyposażona w silnik 1.5 eTSI o mocy 116 KM.

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.