Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

W ubiegłym tygodniu już po raz 12. wręczono nagrody w plebiscycie Fleet Derby, organizowanym przez miesięcznik Fleet. Przez ponad pół roku napłynęło 250 000 głosów, a wśród 40 laureatów znalazła się marka Volkswagen, która została wybrana Ekomarką Flotową 2023. Tym samym powtórzyła sukces z ubiegłego roku, kiedy także okazała się najlepsza w tej kategorii.

Więcej Pobierz PDF
27.09.2021

„Celem naszej codziennej pracy oraz pracy dealera marki Volkswagen jest dostarczenie usługi mobilności, która z perspektywy klienta jest najefektywniejsza i finansowo uzasadniona. Czas to pieniądz, więc jako marka dbamy o czas naszych klientów. Większość rozmów handlowych odbywa się dzisiaj w sposób zdalny, bez wizyty w salonie, często nawet aż do momentu wydania auta. Dlatego obsługa klientów zarówno w świecie on-line jak i off-line musi być realizowana na równie wysokim poziomie” – mówi Tomasz Piasny, dyrektor rozwoju sieci dealerskiej Volkswagena.

Więcej Pobierz PDF
18.06.2021

„Way To Zero” to plan Volkswagena, który dotyczy rozwoju mobilności neutralnej dla klimatu. Bogaty pakiet działań obejmuje inicjatywy, które mają na celu przyspieszenie zrównoważonych: produkcji i użytkowania samochodów elektrycznych. Volkswagen dąży do ograniczenia emisji CO2 w Europie średnio o około 17 ton na samochód do 2030 roku, oznacza to mniejszą o 40 procent emisję CO2 niż w 2018 roku. Do 2025 roku w dekarbonizację firma zainwestuje 14 miliardów euro. Do końca dekady energia elektryczna zasilająca fabryki w Europie oraz w Ameryce Północnej i Południowej będzie pochodzić ze źródeł odnawialnych. Produkowany w sposób neutralny dla klimatu ID.4 to pierwszy elektryczny SUV Volkswagena i drugi po ID.3 model, który skonstruowano w oparciu o modułową platformę podłogową MEB dla samochodów elektrycznych.

Więcej Pobierz PDF
21.10.2020

Poznań, 21. października 2020 – filtr antyalergiczny stosowany w nowych samochodach Grupy Volkswagen został wyróżniony w kategorii „Części i akcesoria motoryzacyjne” w konkursie „Produkt roku 2020” organizowanym przez czasopismo „autoEXPERT”. Grupa Volkswagen zdecydowała się wprowadzić filtr antyalergiczny z węglem aktywnym jako wyposażenie seryjne wszystkich modeli. Większość wyprodukowanych wcześniej aut również może być wyposażona w taki filtr.

Więcej Pobierz PDF

Aż trzy modele Volkswagena znalazły się w czołowej „trójce” w swoich kategoriach w 18. edycji największego plebiscytu „Auto Lider” tygodnika „Motor” i miesięcznika „Auto Moto”. ID.3 zajął trzecie miejsce w kategorii „auto elektryczne”, T-Cross drugie w kategorii „miejski SUV/crossover”, zaś Touareg zwyciężył w kategorii „duży SUV/auto terenowe”.

Więcej Pobierz PDF

ID.3, elektryczny Volkswagen nowej generacji skonstruowany na modułowej platformie MEB, w drugiej edycji konkursu „Best of moto.pl” zdobył tytuł najlepszego auta w kategorii „Napęd Alternatywny”. Produkcja ID.3, który jest pierwszym modelem z rodziny ID., rozpoczęła się na początku listopada w zakładach w Zwickau. Już w przyszłym roku powstanie tam około 100.000 samochodów elektrycznych, a od 2021 r. z linii produkcyjnej co roku będzie zjeżdżać ich nawet 330.000. Cena ID.3 w Polsce będzie wynosić mniej niż 130.000 złotych.Samochód będzie można zamówić z jednym z trzech akumulatorów do wyboru – zależnie od pojemności akumulatora zasięg Volkswagena ID.3 wynosi od około 330 do 550 km (według WLTP). Prądem o mocy 100 kW akumulator ID.3 można naładować w ciągu zaledwie 30 minut do poziomu, który zapewnia zasięg 290 km.

Więcej Pobierz PDF

Ranking przygotowany przez magazyn „Press” i „Press-Service Monitoring Mediów” pokazuje wizerunek marek w publikacjach prasowych i cyfrowych oraz w mediach społecznościowych. W sumie przeanalizowano ponad 2 miliony publikacji prasowych, ponad 10 milionów publikacji w internecie i ponad 61 milionów wzmianek w social mediach. W badaniu uwzględniono aż 500 marek, które reprezentują 50 branż - Volkswagen uplasował się na pierwszym miejscu w kategorii „samochody popularne”.

Więcej

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie, który po raz pierwszy zorganizowano w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Od 1999 roku licencję na prowadzenie konkursu w Polsce ma Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Polska jest w gronie 52 krajów, które mają przywilej organizowania konkursu. Effie Awards nagradza i promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek wyróżniających się na rynku lokalnym najbardziej efektywnymi działaniami oraz doskonałymi wynikami biznesowymi. Kampania „Volkswagen, samochód taki jak Ty” dotyczyła całkowitych kosztów użytkowania auta, tzw. total cost of ownership (TCO). Szczegółowe dane na ich temat w odniesieniu do modeli Volkswagena i w porównaniu z konkurentami zebrano pod hasłem „Twoje Centrum Oszczędności”.

Więcej

Volkswagen ID. BUGGY po raz pierwszy pojawia się na drogach i plażach Kalifornii. Model został zaprezentowany w Pebble Beach Concours d’Elegance podczas kultowego Monterey Car Week. Od chwili światowego debiutu podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w marcu tego roku, ID. BUGGY wywołało ogromne zainteresowanie możliwościami, które daje elektromobilność.

Więcej Pobierz PDF

Poznań – Nie mogło być lepiej: T-Cross, najnowszy członek rodziny Volkswagena, zdobył pięć gwiazdek w teście Euro NCAP. Nowy miejski SUV sprawdził się w nim znakomicie i zdobył najwyższe noty we wszystkich kategoriach w segmencie małych aut. Zdaniem niezależnych specjalistów najnowszy crossover Volkswagena spełnia najbardziej rygorystyczne normy bezpieczeństwa.

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.