Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
21.10.2020

Poznań, 21. października 2020 – filtr antyalergiczny stosowany w nowych samochodach Grupy Volkswagen został wyróżniony w kategorii „Części i akcesoria motoryzacyjne” w konkursie „Produkt roku 2020” organizowanym przez czasopismo „autoEXPERT”. Grupa Volkswagen zdecydowała się wprowadzić filtr antyalergiczny z węglem aktywnym jako wyposażenie seryjne wszystkich modeli. Większość wyprodukowanych wcześniej aut również może być wyposażona w taki filtr.

Więcej Pobierz PDF

Aż trzy modele Volkswagena znalazły się w czołowej „trójce” w swoich kategoriach w 18. edycji największego plebiscytu „Auto Lider” tygodnika „Motor” i miesięcznika „Auto Moto”. ID.3 zajął trzecie miejsce w kategorii „auto elektryczne”, T-Cross drugie w kategorii „miejski SUV/crossover”, zaś Touareg zwyciężył w kategorii „duży SUV/auto terenowe”.

Więcej Pobierz PDF

ID.3, elektryczny Volkswagen nowej generacji skonstruowany na modułowej platformie MEB, w drugiej edycji konkursu „Best of moto.pl” zdobył tytuł najlepszego auta w kategorii „Napęd Alternatywny”. Produkcja ID.3, który jest pierwszym modelem z rodziny ID., rozpoczęła się na początku listopada w zakładach w Zwickau. Już w przyszłym roku powstanie tam około 100.000 samochodów elektrycznych, a od 2021 r. z linii produkcyjnej co roku będzie zjeżdżać ich nawet 330.000. Cena ID.3 w Polsce będzie wynosić mniej niż 130.000 złotych.Samochód będzie można zamówić z jednym z trzech akumulatorów do wyboru – zależnie od pojemności akumulatora zasięg Volkswagena ID.3 wynosi od około 330 do 550 km (według WLTP). Prądem o mocy 100 kW akumulator ID.3 można naładować w ciągu zaledwie 30 minut do poziomu, który zapewnia zasięg 290 km.

Więcej Pobierz PDF

Ranking przygotowany przez magazyn „Press” i „Press-Service Monitoring Mediów” pokazuje wizerunek marek w publikacjach prasowych i cyfrowych oraz w mediach społecznościowych. W sumie przeanalizowano ponad 2 miliony publikacji prasowych, ponad 10 milionów publikacji w internecie i ponad 61 milionów wzmianek w social mediach. W badaniu uwzględniono aż 500 marek, które reprezentują 50 branż - Volkswagen uplasował się na pierwszym miejscu w kategorii „samochody popularne”.

Więcej

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie, który po raz pierwszy zorganizowano w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Od 1999 roku licencję na prowadzenie konkursu w Polsce ma Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Polska jest w gronie 52 krajów, które mają przywilej organizowania konkursu. Effie Awards nagradza i promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek wyróżniających się na rynku lokalnym najbardziej efektywnymi działaniami oraz doskonałymi wynikami biznesowymi. Kampania „Volkswagen, samochód taki jak Ty” dotyczyła całkowitych kosztów użytkowania auta, tzw. total cost of ownership (TCO). Szczegółowe dane na ich temat w odniesieniu do modeli Volkswagena i w porównaniu z konkurentami zebrano pod hasłem „Twoje Centrum Oszczędności”.

Więcej

Volkswagen ID. BUGGY po raz pierwszy pojawia się na drogach i plażach Kalifornii. Model został zaprezentowany w Pebble Beach Concours d’Elegance podczas kultowego Monterey Car Week. Od chwili światowego debiutu podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w marcu tego roku, ID. BUGGY wywołało ogromne zainteresowanie możliwościami, które daje elektromobilność.

Więcej Pobierz PDF

Poznań – Nie mogło być lepiej: T-Cross, najnowszy członek rodziny Volkswagena, zdobył pięć gwiazdek w teście Euro NCAP. Nowy miejski SUV sprawdził się w nim znakomicie i zdobył najwyższe noty we wszystkich kategoriach w segmencie małych aut. Zdaniem niezależnych specjalistów najnowszy crossover Volkswagena spełnia najbardziej rygorystyczne normy bezpieczeństwa.

Więcej Pobierz PDF

Poznań – „Superbrands” to międzynarodowa organizacja działająca od ponad 20 lat w 80 krajach. Od 2004 roku wyróżnia najlepsze marki na rynku w wielu branżach również w Polsce. Tytuł „Superbrands” w kategorii „motoryzacja” Volkswagen zdobywa już trzeci rok z rzędu. Przy wyborze marki ocenia się jej znajomość i zaufanie do niej oraz przejrzystość jej działań i sposób, w jaki wyróżnia się na tle konkurencji.

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.