Wolfsburg/Pekin – Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do specyficznych wymagań klientów na największym na świecie rynku motoryzacyjnym i zapewnienie im dopasowanej oferty produktowej we wszystkich istotnych segmentach. Prototyp ID. CODE, który świętuje swoją światową premierę w tym tygodniu na targach Auto China 24 w Pekinie (od 25 kwietnia do 4 maja 2024 r.), jest efektem dopasowania się do życzeń chińskich klientów. Wygląd konceptu jest zupełnie nowy i jest zapowiedzią dużego elektrycznego SUV-a. ID. CODE jest przeznaczony do w pełni autonomicznej jazdy na poziomie 4. Nowa, progresywna submarka ID.UX odegra kluczową dla Volkswagena rolę na rynku chińskim. Dzięki w pełni elektrycznym, zorientowanym na styl życia modelom, ta submarka ma przekonać przede wszystkim młodszych klientów.
Golf to prawdziwa ikona Volkswagena i motoryzacji: najpopularniejszy Volkswagen wszech czasów obchodzi w tym roku swoje 50. urodziny. W ramach obchodów jubileuszu na targach Bremen Classic Motorshow będzie można zobaczyć Golfa I i jeden z prototypów z 1969 roku. Golf jest ikoną swojego segmentu od 1974 roku. Z każdą kolejną generacją ten kompaktowy samochód rewolucjonizował i demokratyzował świat motoryzacji.