Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
10.09.2021

Jak będziemy ładować samochody w przyszłości? Na to pytanie odpowiada Martin Roemheld – dyrektor ds. rozwoju biznesu i zarządzania inwestycjami w firmie Elli, spółce zależnej Volkswagena. Przedstawia prognozę, jak w przyszłości będą kształtować się opłaty za ładowanie samochodów elektrycznych.

Więcej Pobierz PDF
06.09.2021

Dzięki strategii ACCELERATE Volkswagen po raz kolejny przyspiesza ofensywę w dziedzinie elektryfikacji i zamierza udostępnić zrównoważoną mobilność jeszcze większej liczbie osób. Do 2025 roku do gamy modeli z rodziny ID. dołączy małe auto, którego ceny na rynku niemieckim będą zaczynać się od około 20.000 euro. Jak może wyglądać najmniejszy model z rodziny ID. pokazuje ID.LIFE, którego światowy debiut ma miejsce podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych IAA MOBILITY 2021 w Monachium.

Więcej Pobierz PDF

Samochody hybrydowe typu plug-in tworzą pomost między teraźniejszością a przyszłością. O ile tę ostatnią reprezentują samochody z napędem wyłącznie elektrycznym, jak ID.3 i ID.4, które już są dostępne, o tyle od dawna oferta Volkswagena obejmuje również samochody hybrydowe typu plug-in. Bardzo wydajne modele typu PHEV Volkswagen oferuje niemal we wszystkich segmentach – począwszy od kompaktowego Golfa eHybrid, przez średniej klasy Passata GTE i popularnego SUV-a Tiguana eHybrid aż do topowego SUV-a Touarega R, jednocześnie luksusowego i sportowego. Wszystkie modele typu PHEV można ładować z zewnętrznego źródła prądu i na krótkich dystansach korzystać z nich jak z aut elektrycznych. Dalekie podróże nimi umożliwia oszczędny silnik spalinowy.

Więcej Pobierz PDF

Elegancki jak coupé, wytrzymały jak SUV, a do tego elektryczny – ID.5 GTX zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego IAA w Monachium już 7 września, jeszcze jako zamaskowany samochód koncepcyjny. Pierwszy SUV coupé Volkswagena skonstruowany na platformie podłogowej MEB zachwyca eleganckim designem i napędem na cztery koła, za który odpowiadają dwa silniki elektryczne. ID.5 GTX jest w pełni połączony ze światem zewnętrznym, może być aktualizowany bezprzewodowo i jest wyposażony w technologię Car2X.

Więcej Pobierz PDF
09.08.2021

„Z Warszawy na najbardziej na południe wysunięty przylądek Europy, Punta Marroqui w Hiszpanii, jest 3.580 km. Pokonanie tej trasy samochodem elektrycznym zajmuje trzy dni. Samochodem spalinowym trwałoby porównywalnie długo. Koszt ładowania jest przy tym o przynajmniej połowę niższy od kosztu tankowania auta spalinowego” – wylicza Bartłomiej Derski, dziennikarz portalu WysokieNapiecie.pl. W ramach projektu eRajd od kilku lat testuje on auta elektryczne różnych marek na trasach liczących po 7-8 tys. km. Tym razem na wymagającej trasie sprawdzony został Volkswagen ID.4.

Więcej Pobierz PDF
03.08.2021

Dzięki skutecznemu zarządzaniu, dużej dyscyplinie kosztowej oraz konsekwentnej realizacji strategii ACCELERATE Volkswagen zamknął pierwsze półrocze pozytywnym wynikiem. Mimo pandemii Covid-19 i braków na rynku półprzewodników, liczba samochodów dostarczonych klientom na całym świecie wzrosła do około 2,7 miliona egzemplarzy – to o 500.000 więcej niż rok wcześniej. Wzrost ten okazał się możliwy m.in. dzięki inteligentnemu zarządzaniu zapasami i dostawami. Zwiększyły się również udziały w rynku w niemal wszystkich regionach. Przychody, za sprawą znacznego wzrostu sprzedaży w porównaniu z poprzednim rokiem, zwiększyły się o 42 procent do 40,7 miliardów euro (pierwsze półrocze 2020 r.: 28,6 mld euro). Zysk wzrósł o 3,3 miliarda euro w stosunku do ubiegłego roku osiągając poziom 1,8 miliarda euro – odpowiada to operacyjnej stopie zwrotu w wysokości 4,4 procent.

Więcej Pobierz PDF
29.07.2021

Taigo – nowy model Volkswagena – w niedużym nadwoziu łączy charakter SUV-a, topową technologię rodem z klasy premium i stylowy design. Taigo oferuje ponadto daleko posuniętą możliwość personalizacji: zarówno wyglądu nadwozia, jak i wnętrza. Dach pięciomiejscowego Taigo delikatnie opada ku tyłowi, w stylu samochodów coupé, ale nie ogranicza przestrzeni nad głową pasażerów podróżujących na tylnej kanapie. Wyposażony standardowo w LED-owe reflektory, cyfrowy kokpit i systemy multimedialne najnowszej generacji, ten prawie 4,26-metrowy SUV coupé wyznacza nowy standard w swojej klasie.

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.