Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Poznań – Od czasu pojawienia się w ofercie miejskiego T-Crossa rodzina SUV-ów Volkswagena jest kompletna i obejmuje 5 modeli – T-Cross, T-Roc, Tiguan, Tiguan Allspace i Touareg. SUV-y klasy mini, kompaktowe czy klasy wyższej – do 2025 roku co drugi sprzedawany samochód Volkswagena będzie autem z segmentu SUV. W 2020 roku na rynku pojawi się pierwszy elektryczny SUV Volkswagena – ID. CROZZ.

Więcej Pobierz PDF

Poznań – W kwietniu Volkswagen dostarczył 487.400 samochodów na całym świecie, czyli o 6,2 procent mniej niż w kwietniu 2018 roku. W ubiegłym miesiącu odnotowano satysfakcjonujące zmiany w USA (+8,7 procent), Kanadzie (+11,1 procent), Rosji (+7,3 procent ) i Brazylii (+7,7 procent). Dostawy Volkswagena w Chinach spadły o 6,5 procent, ale marka zwiększyła udział w nadal kurczącym się rynku. Członek Zarządu Volkswagena Jürgen Stackmann: „Oferujemy bardzo atrakcyjne modele na wszystkich rynkach. Także na tych, na których sytuacja jest trudna i gdzie liczba dostarczanych aut jest mniejsza. Nasza ofensywa w segmencie SUV-ów przynosi owoce w Ameryce Północnej i ma pozytywny wpływ na wynik marki. Chiny wciąż są dużym wyzwaniem nie tylko dla nas, ale dla wszystkich producentów”.

Więcej Pobierz PDF

Rewolucyjny model ID.3 w edycji specjalnej klienci mogą rezerwować już teraz – na rok przed wprowadzeniem auta na rynek. Zachęcamy do lektury rozmowy z Członkiem Zarządu marki Volkswagen ds. Sprzedaży – Jürgenem Stackmannem – o codziennym użytkowaniu elektrycznych samochodów, o planach dotyczących sprzedaży i o początku nowej epoki w motoryzacji.

Więcej Pobierz PDF

Poznań – „Superbrands” to międzynarodowa organizacja działająca od ponad 20 lat w 80 krajach. Od 2004 roku wyróżnia najlepsze marki na rynku w wielu branżach również w Polsce. Tytuł „Superbrands” w kategorii „motoryzacja” Volkswagen zdobywa już trzeci rok z rzędu. Przy wyborze marki ocenia się jej znajomość i zaufanie do niej oraz przejrzystość jej działań i sposób, w jaki wyróżnia się na tle konkurencji.

Więcej Pobierz PDF

Poznań – Podczas odbywającego się wczoraj w Berlinie spotkania z dziennikarzami Volkswagen uruchomił europejski system rezerwacji swojego pierwszego elektrycznego modelu z nowej rodziny ID. – Volkswagena ID.3. Zainteresowanie klientów ograniczoną do 30.000 egzemplarzy edycją specjalną modelu znacznie przekroczyło oczekiwania marki. Internetowy system rezerwacji chwilami nie był w stanie sprostać liczbie korzystających z niego osób. W ciągu 24 godzin w całej Europie przyjęto ponad 10.000 rezerwacji. Ich liczba rośnie z każdą godziną.

Więcej Pobierz PDF

Poznań – każdy, kto chce zapewnić sobie pierwszeństwo do zamówienia modelu, który zrewolucjonizuje rynek aut elektrycznych, od teraz ma taką możliwość. Rezerwacja modelu ID.3 w edycji specjalnej jest możliwa za pośrednictwem strony internetowej www.volkswagen.pl/prebooking. Do dokonania rezerwacji jest konieczna wpłata depozytu w wysokości 5.000 zł. Wszyscy, którzy zarezerwują i w późniejszym etapie zamówią elektryczny model ID.3 z serii limitowanej, otrzymają w cenie auta Wallbox o maksymalnej mocy ładowania 11 kW. W Niemczech cena ID.3 z serii limitowanej będzie zaczynać się poniżej 40 tys. euro. Samochód jest wyposażony w akumulator, który zapewnia zasięg do 420 km (WLTP). Cena startowa ID.3 z akumulatorem o mniejszej pojemności i zasięgiem do 330 km (WLTP) będzie zaczynała się w Niemczech poniżej 30 tys. euro (ceny na polskim rynku nie są jeszcze znane).

Więcej Pobierz PDF

Poznań – Kilka miesięcy przed oficjalną światową premierą podczas międzynarodowego Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie, Volkswagen ogłasza nazwę pierwszego modelu z nowej rodziny ID. Elektryczny odpowiednik Golfa nazywa się ID.3. Cyfra 3 ma podwójnie symboliczne znaczenie – wskazuje, że ID.3 należy do segmentu aut kompaktowych oraz, po Garbusie i Golfie, zaczyna trzeci ważny rozdział w historii marki.

Więcej Pobierz PDF

Poznań – Marka Volkswagen Samochody Osobowe w pierwszym kwartale bieżącego roku odnotowała dobre wyniki mimo trudnej sytuacji rynkowej. W ciągu pierwszych trzech miesięcy roku dostawy dla klientów wprawdzie nieco zmalały, główna marka koncernu Volkswagen zwiększyła jednak obroty i wynik operacyjny. Dzięki jeszcze lepszej ofercie obroty marki Volkswagen wzrosły o 7,1 procent do 21,5 miliarda euro. Wynik operacyjny przed zdarzeniami nadzwyczajnymi po trzech miesiącach roku zamknął się kwotą 921 milionów euro, czyli był o 4,8 procent wyższy niż w tym samym czasie w zeszłym roku. Także w tym wypadku powodem były bogatsza oferta oraz dobra sytuacja w zakresie kosztów produkcji i kosztów stałych. Operacyjna stopa zwrotu wyniosła w pierwszym kwartale 4,3 procent i utrzymała się mniej więcej na poziomie z ubiegłego roku. Z tytułu ryzyka prawnego wyniknęły w omawianym okresie wydatki nadzwyczajne związane ze sprawą diesli, których wysokość wyniosła 0,4 miliarda euro.

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.