Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Poznań, 3 kwietnia 2020 r. Volkswagen Caddy piątej generacji, to dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze samochód przełomowy. Każdy jego szczegół został zaprojektowany od nowa. Auto wyposażone jest w zaawansowane rozwiązania techniczne, innowacyjne systemy wsparcia kierowcy i cyfrowe systemy obsługi. Najbardziej zaawansowane rozwiązania techniczne i cyfrowe, to wynik zbudowania tego samochodu na modułowej platformie dla pojazdów z silnikiem montowanym poprzecznie MQB, dającej znacznie większe możliwości konstrukcyjne i wyposażeniowe pojazdu. Nowy Caddy w całości powstaje w Polsce, w fabryce Volkswagen Poznań.

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 27 marca 2020 r. Volkswagen Samochody Dostawcze oraz Volkswagen Poznań wydłuża okres wstrzymania produkcji o kolejny tydzień, do Świąt Wielkanocnych tj. 10 kwietnia. Marka reaguje tym samym na zmniejszone zapotrzebowanie rynku na lekkie samochody dostawcze jak również ryzyko braku płynności dostaw.

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 18 marca 2020 r. Volkswagen Samochody Dostawcze reaguje na pandemię wywołaną koronawirusem i wstrzymuje produkcję samochodów. Regulacje w tym zakresie wejdą w życie od czwartku (19 marca 2020 r.) i będą obowiązywać wstępnie przez dwa tygodnie. Decyzja dotyczy fabryk w Hanowerze (T6.1, Amarok i eCrafter), Poznaniu i Swarzędzu ( Caddy i T6.1) oraz we Wrześni (Crafter). Powodem wstrzymania produkcji jest ochrona zdrowia wszystkich zatrudnionych osób, niepewna sytuacja na rynkach zbytu lekkich samochodów dostawczych oraz niestabilna sytuacja w obrębie łańcuchów dostaw u poddostawców.

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 12 marca 2020 r. Volkswagen Samochody Dostawcze świętuje niezwykłą rocznicę. Model Transporter — znany również jako Bulli, Kombi, VW bus lub mikrobus, jest najdłużej na świecie produkowanym samochodem dostawczym. 70 lat temu, 8 marca 1950 r., pierwszy Transporter – wtedy jeszcze pod nazwą Typ 2 - zjechał z linii montażowej w zakładach Volkswagena w Wolfsburgu. Na przestrzeni lat stał się on drugim po „Garbusie” (Typ 1) bestsellerem marki VW. Do dziś wyprodukowano ponad 13 milionów pojazdów tej serii modelowej. Historia kultowego klasyka obejmuje sześć generacji pojazdów. Globtroterzy podróżują nim po świecie, wykorzystując go jako kamper. Firmy od zawsze uznają Transportera za zaufanego towarzysza pracy. Rodziny bezpiecznie poruszają się Bullim w natłoku codziennych spraw. Dzisiejsza restrospektywa to początek dalszej historii ikony.

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 3 marca 2020 r. Żabka – lider sieci convenience w Polsce, kontynuuje współpracę z Volkswagen Samochody Dostawcze i kupuje dwa, w pełni elektryczne samochody dostawcze Volkswagen e-Crafter. Auta będą nadal testowane przez sieć w Warszawie i Poznaniu, w ramach codziennych dostaw do sklepów w centrach miast w lokalizacjach o najwyższym ruchu pieszych takich jak dworce, czy przejścia podziemne. Żabka rozwija nowoczesną, bezemisyjną logistykę miejską, by dostawy do sklepów były komfortowe dla mieszkańców aglomeracji miejskich.

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 2 marca 2020 r. Coraz większa liczba posiadaczy historycznych Volkswagenów Transporter znanych także jak Bulli, Combi, czy Mikrobus, chciałaby poruszać się swoimi klasycznymi autami bezemisyjnie – z wykorzystaniem nowoczesnego, elektrycznego układu napędowego. Wychodząc tym oczekiwaniom naprzeciw, marka Volkswagen Samochody Dostawcze przedstawia model e-BULLI i pokazuje, jak może w przyszłości wyglądać takie zabytkowe auto. Łączy w ten sposób przyjemność z poruszania się „klasykiem”, z czystą, bezemisyjną jazdą. Pierwszy elektryczny Volkswagen Transporter powstał w roku 1972. Zbudowano go na bazie modelu T2. e-BULLI z roku 2020 bazuje natomiast na T1 „Samba Bus” wyprodukowanym w roku 1966. Ten konkretny egzemplarz trafił najpierw do Los Angeles, ale po latach wrócił znów do Europy. Teraz został odbudowany i wyposażony w nowoczesny, elektryczny układ napędowy. Szerokiej publiczności Volkswagen Samochody Dostawcze pokaże e-BULLI po raz pierwszy podczas targów Techno Classica w Essen, w dniach od 25 do 29 marca.

Więcej Pobierz PDF

Poznań / Düsseldorf, 20 lutego 2020 r. Może być samochodem dostawczym, autem do przewozu osób, rodzinnym vanem lub kamperem o nieograniczonych możliwościach: Caddy. Jak dotąd wyprodukowano go w ilości ponad trzech milionów egzemplarzy. Teraz Volkswagen Samochody Dostawcze odkrywa przed światem piątą generację Caddy. Każdy szczegół tego samochodu został zaprojektowany od nowa, a całość została zbudowana na modułowej platformie MQB. Dzięki MQB, w gamie modelowej tego samochodu zastosowane zostały najbardziej zaawansowane rozwiązania techniczne. Innowacyjne systemy wsparcia kierowcy zwiększają bezpieczeństwo i czynią prowadzenie łatwiejszym. Korzystające z sieci internetowej systemy infotainment i cyfrowe systemy obsługi, zamieniają Caddy w smartfona na kołach. Nowa technika podwójnego dozowania - Twindosing sprawia, że wysokoprężne silniki TDI są teraz czystsze niż kiedykolwiek wcześniej. Bryła zewnętrzna została zaprojektowana zupełnie od nowa i nabrała sportowego charakteru. Jednocześnie zwiększyła się ilość miejsca we wnętrzu pojazdu. Caddy jest pojazdem uniwersalnym – „szwajcarskim scyzorykiem” wśród samochodów dostawczych i rodzinnych vanów.

Więcej Pobierz PDF

Hanower, 11 lutego 2020 r. Volkswagen Samochody Dostawcze przez kolejne dwa lata realizować będzie zamówienie 420 e-Crafterów dla francuskiej firmy specjalizującej się w logistyce miejskiej – Chronopost. W pełni elektryczny e-Crafter został wybrany przez tę spółkę-córkę Grupy Le Poste po przeprowadzeniu testów. Martin Piechowski, prezes spółki Chronopost i Heinz-Jürgen Löw, członek zarządu Volkswagen Samochody Dostawcze odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, podpisali dziś w Hanowerze umowę kupna samochodów.

Więcej Pobierz PDF

Hanower, 27 stycznia 2020 r. Nowa generacja będzie zupełnie inna, a jednak spełniająca wszystkie stawiane wcześniej wymagania: Caddy piątej generacji będzie zupełnie nowym samochodem. Praktycznie każdy aspekt tego modelu uległ przeobrażeniom. Mimo to, nowy Caddy ponownie stanie się wzorcowym pojazdem segmentu A - miejskich samochodów dostawczych do użytku komercyjnego i prywatnych samochodów rodzinnych typu MPV. Jako auto niezwykle przestronne, oferujące dwie wersje rozstawu osi, nadal spełniać będzie wszystkie zwyczajowe życzenia klientów – rzemieślników, dostawców usług, czy rodzin, dotyczące jego elastycznych możliwości transportowych i dużej swobody w codziennym użytkowaniu.

Więcej Pobierz PDF

Hanower/Poznań, 16 stycznia 2020 r. Volkswagen Samochody Dostawcze w roku handlowym 2019 dostarczył klientom na całym świecie 491 600 lekkich samochodów dostawczych. Marka zakończyła więc rok handlowy z wynikiem o 1,6 procent niższym niż w 2018 (499 700 aut). Podczas gdy firma odnotowała skromny wzrost na rynkach europejskich, obarczona kryzysem sytuacja gospodarcza na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej i Australii doprowadziła do spadku sprzedaży na tych rynkach, który nie mógł być w pełni zrekompensowany w innych regionach. Jednocześnie w Polsce w roku 2019 zarejestrowano o 17% więcej nowych, dostawczych Volkswagenów (13 055 egz.) niż w roku 2018.

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.