Poznań, 24 listopada 2020 r. Rodzinne wakacje, wyprawa w nieznane, biwakowanie z dala od utartych szlaków – to ciekawe sposoby spędzania urlopu. Idealnym narzędziem do realizacji takich planów jest kamper, choćby jeden z bogatej oferty marki Volkswagen Samochody Dostawcze: Volkswagen California, Grand California, Caddy California, czy Amarok z akcesoryjnym, dachowym namiotem. Pandemia koronawirusa już w tym roku pomieszała wszystkim urlopowe szyki. Nie dajmy się jej zaskoczyć w przyszłorocznym sezonie urlopowym, bądźmy ostrożni, ale zadbajmy o wygodę, dobre wyposażenie i zapewnienie bezpiecznej strefy podczas wakacyjnego, czy weekendowego wypadu.
Poznań, 20 listopada 2020 r. Mija właśnie 21 lat, odkąd dwie załogi Volkswagena, jadąc dwoma Multivanami, w rekordowym czasie pokonały długą trasę z Alaski aż do Ziemi Ognistej – słynną PanAmericanę. W najnowszej generacji nazwanej podobnie wersji Volkswagena Multivan, po przygodę wyruszyć może nawet siedmioro globtroterów.
Poznań, 9 listopada 2020 r. Amarok: bezkompromisowy w terenie, pełen temperamentu na asfalcie. Ten pick-up Volkswagena łączy w sobie to co najlepsze z dwóch światów – zalety samochodu dostawczego, którym poruszać się można w każdym terenie, z designem i wyposażeniem auta segmentu premium. Choć już wkrótce ujrzymy trzecią generację Amaroka, salony dealerskie Volkswagen Samochody Dostawcze kuszą atrakcyjnymi ofertami na różne warianty obecnej serii modelowej.
Poznań/Hanower/Monachium, 2 listopada 2020 r. Volkswagen Samochody Dostawcze wprowadza na rynek nowego Caddy. Piąta generacja tego cieszącego się ogromnym powodzeniem modelu, którego wyprodukowano ponad trzy miliony egzemplarzy, pojawi się na rynku jako rodzinny MPV, jako miejski samochód dostawczy, jako kamper oraz w wersji Kombi . Po raz pierwszy wszechstronny Caddy bazuje na modułowej platformie dla samochodów z silnikiem montowanym poprzecznie (MQB), stosowanej również w Golfie 8. Wraz z najnowszą wersją MQB, do gamy Caddy wchodzi wiele nowych rozwiązań technicznych. Innowacyjne systemy wspomagania jazdy, takie jak Travel Assist i nowa funkcja hamowania podczas skręcania w przypadku wykrycia pojazdu zbliżającego się z naprzeciwka, sprawiają, że prowadzenie Caddy jest łatwiejsze i bezpieczniejsze. Systemy infotainment połączone z siecią internetową i cyfrowe elementy obsługi sprawiają, że nowy Caddy to niemal smartfon na kołach. Nowy system podwójnego wtrysku Twindosing zamienia tlenek azotu - NOx emitowany przez wydajne turbodoładowane silniki wysokoprężne, w wodę i w nieszkodliwy azot. Nadwozie ma nowy, charyzmatyczny wygląd, a wnętrze zostało w najdrobniejszych szczegółach zaprojektowane na nowo. Jednocześnie, przestrzeń oferowana przez ten wielofunkcyjny, kompaktowy samochód jest znacznie większa niż u poprzednika.
Poznań, 29 października 2020 r. Z taśm produkcyjnych fabryki Volkswagen Poznań zjechały pierwsze egzemplarze kolejnej generacji modelu Volkswagena Caddy. Piąta generacja tego bestsellerowego modelu osadzona jest na platformie MQB, wykorzystywanej także w produkcji Golfa 8. Fakt zbudowania tego samochodu na modułowej platformie dla pojazdów z silnikiem montowanym poprzecznie, daje znacznie większe możliwości konstrukcyjne i wyposażeniowe pojazdu. Innowacyjne systemy wsparcia kierowcy zwiększają bezpieczeństwo i czynią prowadzenie łatwiejszym. Korzystające z sieci internetowej systemy infotainment i cyfrowe systemy obsługi zamieniają Caddy w smartfona na kołach. Produkcja nowego modelu idzie w parze z szeroko zakrojonymi inwestycjami w infrastrukturę zakładu w Poznaniu, w proces produkcyjny i szkolenie zespołu.
Poznań/Hanower, 6 października 2020 r. Wielki fan marki Volkswagen Frank Eusterholz, mieszkający na co dzień na wyspie Samsø, zaplanował i odbył niesamowitą podróż. Zasiadając za kierownicą elektrycznego Volkswagena e-Crafter przejechał z Hanoweru, aż na najbardziej na północ wysunięty punkt Europy, do którego dojechać można samochodem – na Nordkapp. Dowiódł przez to, że dla napędzanego elektrycznie samochodu dostawczego, którego żywiołem są ulice miast i krótkie dystanse, ograniczony zasięg nie musi stać na przeszkodzie tak dalekiej podróży.
Poznań, 2 października 2020 r. Odbywający się w dniach od 2 do 4 października w Poznaniu Caravans Salon Poland, to jedno z największych wydarzeń związanych z turystyką caravaningową w naszym kraju. Podczas trzech dni imprezy, swoją ofertę pokazują najwięksi producenci i dystrybutorzy pojazdów turystycznych w Polsce. Nie zabrakło tam oczywiście marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która wspólnie z magazynem Polski Caravaning przedstawia model Volkswagen California 6.1 w wersji Beach.
Poznań/Hanower, 24 września 2020 r. Pomimo tego, że tegoroczne targi samochodów dostawczych IAA w Hanowerze zostały odwołane, i tak odwiedzić można przygotowane z tej okazji stoisko marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Począwszy od 23 września, z myślą o klientach, fanach marki i wszystkich zainteresowanych osobach, Volkswagen Samochody Dostawcze uruchomił możliwość internetowego i interaktywnego zwiedzania targowego stoiska marki. By znaleźć się wśród najnowszych modeli dostawczych Volkswagenów wystarczy kliknąć: http://bit.ly/VWN_virtuelle_nfz_messe_start
Poznań, 18 września 2020 r. Dobiega końca produkcja niezwodnego, dostawczego Volkswagena – produkowanego w Polsce modelu Caddy 4. Ostatnie egzemplarze zjeżdżają w tym tygodniu z linii produkcyjnej poznańskiej fabryki Volkswagena. To doskonały moment, aby stać się posiadaczem nowego Caddy 4 w specjalnej ofercie Legend Edition. Samochód ten stał się już legendą i wzorcem dla uniwersalnych pojazdów, które w zależności od wersji mogą być dostawcze, rodzinne, a nawet turystyczne i które od wielu lat cieszą się uznaniem kierowców na całym świecie. Ale to nie koniec jesiennych promocji marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Na klientów czekają produkowane w fabryce w Białężycach k. Wrześni Craftery LT Edition, nawiązujące nazwą do popularnego modelu Volkswagen LT.
Poznań/Hanower, 17 września 2020 r. 30 lat temu Volkswagen zmienił diametralnie swoją ofertę pojazdów dostawczych. We wrześniu 1990 r. - po wyprodukowaniu w sumie 6,7 mln egzemplarzy T1, T2 i T3 z silnikiem umieszczonym z tyłu - rozpoczęła się nowa era samochodów dostawczych z silnikiem montowanym z przodu i z napędem na przednią oś. Zasłużone, stare silniki typu bokser zastąpione zostały przez nowoczesne jednostki rzędowe z katalizatorami. Przed wprowadzeniem nowego samochodu na rynek, firma zainwestowała ponad dwa miliardy marek zachodnioniemieckich w unowocześnienie modelu Bulli. Okazało się, że to dobra inwestycja.