Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
04.09.2023
Otwarta, łącząca, dostępna: marka Volkswagen zachęca do dialogu podczas targów IAA Mobility

Otwarta, łącząca, dostępna: marka Volkswagen zachęca do dialogu podczas targów IAA Mobility

  • mobilność dla wszystkich: Volkswagen prezentuje szerokie portfolio aktualnych i przyszłościowych modeli na monachijskim Odeonsplatz
  • marka zademonstruje jej zaangażowanie w tworzenie wspólnej, różnorodnej przyszłości pod hasłem #OneFuture
  • program rozrywkowy od 5 do 10 września: bezpłatny wstęp, dyskusje panelowe, koncerty

Marka Volkswagen podczas targów IAA Mobility w Monachium zaprezentuje swoją nową twarz: dzięki skoncentrowanemu na dialogu i pozbawionemu barier projektowi, miejska platforma Volkswagena w Monachium będzie zorganizowana pod hasłem #OneFuture. Przy jego pomocy Volkswagen wyraża zaangażowanie marki m.in. w odpowiedzialność korporacyjną. W trakcie imprezy będzie można zobaczyć wiele modeli, część po raz pierwszy. Zostanie zaprezentowany nowy samochód koncepcyjny oraz całkowicie elektryczne pojazdy ID.4, ID.5 i ID.7. Nie zabraknie także pojazdów napędzanych wydajnymi silnikami spalinowymi i hybryd plug-in o dużym zasięgu, takich jak nowy Passat Variant i kolejna generacja Tiguana. Dialog marki z klientami jest dla niej bardzo ważny. W Open Space Volkswagena odbędą się koncerty, będą poruszane kwestie produktowe, społeczne i związane z mobilnością.

„Każdy człowiek ma swoje możliwości, potrzeby i wizje. Ale mimo różnic wciąż coś nas łączy: przyszłość. Od nas zależy, jak ona będzie wyglądać. To główne przesłanie Volkswagena podczas IAA Mobility. Podsumowaliśmy je pod hashtagiem #OneFuture” – powiedziała Imelda Labbe, członek zarządu marki Volkswagen, odpowiedzialna za sprzedaż, marketing i obsługę posprzedażną.

Komunikatywny, integracyjny i pozbawiony barier – projekt Open Space Volkswagena odzwierciedla przystępny charakter marki. Nowa koncepcja stoiska z pewnością rozbudzi ciekawość odwiedzających, zainspiruje i zachęci do rozmów. Ażurowe pawilony zapewniają widoczność ze wszystkich stron, a drewno i szkło tworzą przyjazną atmosferę i mogą być ponownie wykorzystane do innych celów po zakończeniu wystawy.

Platforma została zbudowana w taki sposób, by nie było w niej żadnych barier. Zadbano o system dotykowych pasków prowadzących, są także windy i rampy, przystosowane do wózków inwalidzkich. Personel posługuje się językiem migowym, przy każdym z pojazdów znajduje się kod QR, odwiedzający mogą za jego pomocą wyświetlić informacje o samochodzie napisane prostym językiem. Same eksponaty są prezentowane w taki sposób, by dostęp do nich był możliwie łatwy. Na przykład materiały użyte do wykończenia wnętrz samochodów zostały zintegrowane ze stoiskiem w taki sposób, aby odwiedzający mogli ich dotknąć i poczuć ich fakturę. Open Space Volkswagena został zaprojektowany w porozumieniu z Niemiecką Federacją Niewidomych, społecznością osób z upośledzeniem słuchu oraz niepełnosprawnymi pracownikami Volkswagena.

„Open Space symbolizuje zaangażowanie Volkswagena w różnorodność i integrację” – powiedziała Imelda Labbe, członek zarządu ds. sprzedaży, marketingu i obsługi posprzedażnej. „W końcu nazwa naszej marki obejmuje wszystkich ludzi. Dlatego jesteśmy zaangażowani w usuwanie barier, aby rozpocząć dialog z jak największą liczbą osób. Tylko w ten sposób możemy poznać preferencje naszych klientów i ich doświadczenia z użytkowania” – dodała Labbe.
Open Space Volkswagena w Monachium będzie dostępny w dniach 5-10 września, ale nie ma być jedynie miejscem prezentacji pojazdów i technologii firmy. Posłuży również jako scena dla szerokiej gamy wydarzeń:
Podczas panelu #OneFuture Talks eksperci i goście Volkswagena będą dyskutować na tematy istotne społecznie. Jedna z sesji skupi się na tym, w jaki sposób sztuczna inteligencja zmienia nasze życie i jak można wprowadzić w życie odpowiedzialność społeczną.

W ramach programu odbędą się także cztery koncerty z udziałem Iana Hoopera, Lauraine i Toma Dibba. Po koncertach fani będą mogli sfotografować się z artystami i zdobyć ich autografy.

W ramach panelu „Volkswagen z bliska” organizowanego przez zespół Volkswagen Talent Marketing, pracownicy firmy podzielą się spostrzeżeniami na temat swojej pracy. Będą również udzielać odwiedzającym informacji na temat możliwości zatrudnienia u największego europejskiego producenta samochodów.

Eksperci Volkswagena zaprezentują najważniejsze cechy pojazdów prezentowanych na scenie i podzielą się szczegółami na temat faz projektowania i rozwoju pojazdów. Odwiedzający będą mieli również okazję zajrzeć przez ramię projektantowi Volkswagena podczas jego pracy.

ID. Drivers' Club Talk będzie panelem dyskusyjnym z udziałem gości, którzy zagłębią się w szereg zagadnień związanych z elektromobilnością i rodziną ID. Ta społeczność kierowców ID. już miała swój wkład w rozwój modeli ID.

„Mój moment z Volkswagenem” to część przeznaczona dla miłośników motoryzacji. Ludzie będą tu opowiadać o swoich podróżach i życiu z samochodami. Z wykorzystaniem zdjęć i filmów opiszą niezapomniane historie, przygody i szczególnie emocjonujące chwile.

Platforma Open Space Volkswagena w Monachium będzie otwarta od wtorku, 5 września do niedzieli, 10 września. Wstęp jest bezpłatny. Szczegółowy program można znaleźć na stronie: http://www.volkswagen/de/iaa.
Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.