Volkswagen Samochody Dostawcze: serwisy i salony funkcjonują bez przeszkód; wiele usług dostępnych bez konieczności wychodzenia z domu
- Autoryzowane salony i serwisy marki Volkswagen Samochody Dostawcze są otwarte, przy zachowaniu standardów bezpieczeństwa
- Części zamienne i akcesoria dostarczane są do serwisów na bieżąco
- W zdecydowanej większości autoryzowanych serwisów karetki pogotowia, samochody policyjne i pojazdy służb zaangażowanych w walkę z koronawirusem obsługiwane są priorytetowo
Poznań, 23 kwietnia 2020 r. Autoryzowane salony i serwisy marki Volkswagen Samochody Dostawcze w Polsce są otwarte. Stosuje się w nich procedury, dzięki którym zachowane są dodatkowe środki bezpieczeństwa. Podobnie bez przeszkód funkcjonuje łańcuch dostaw części zamiennych i akcesoriów. W trudnym dla wszystkich czasie pandemii, Volkswagen Samochody Dostawcze traktując priorytetowo bezpieczeństwo klientów i swoich pracowników, wychodzi naprzeciw z takimi usługami jak: serwis door to door, możliwość bezkontaktowego pozostawienia pojazdu w serwisie w ramach wytyczonej strefy oraz możliwość pozyskania oferty i dodatkowych informacji online.
W Polsce funkcjonuje 71 autoryzowanych serwisów marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Wszystkie salony i serwisy są otwarte. Praca w nich odbywa się z zachowaniem wydanych przez Ministerstwo Zdrowia wytycznych, które dotyczą ochrony zdrowia i zachowania higieny. Wiele serwisów oferuje klientom możliwość oddania i odbioru samochodu bez bezpośredniego kontaktu z pracownikami serwisu lub przy zachowaniu odpowiedniej odległości od nich. Mając na uwadze potrzeby serwisowe klientów, bez przeszkód funkcjonuje też łańcuch dostaw części zamiennych i akcesoriów.
W trakcie pandemii marka Volkswagen Samochody Dostawcze, która od lat dostarcza samochody służbom dbającym o zdrowie i bezpieczeństwo Polaków – np. służbom medycznym, czy policji - należące do nich pojazdy obsługuje priorytetowo.
„Wybrane autoryzowane serwisy w pierwszej kolejności zajmują się ambulansami oraz pojazdami służb, które są szczególnie zaangażowane w walkę z koronawirusem, jak np. straż pożarna, policja, straż miejska, wojsko, straż graniczna czy Inspekcja Transportu Drogowego. W trosce o bezpieczeństwo wszystkich, w serwisach dostępna jest dodatkowa usługa dezynfekcji samochodu” – mówi Piotr Łakomy, dyrektor marki Volkswagen Samochody Dostawcze.
Klienci indywidualni także mają zapewnioną pełną gamę usług serwisowych, a osoby, które nie chcą w tych dniach wychodzić z domu, liczyć mogą na dostępną za pośrednictwem serwisu internetowego www.vwdostawcze.pl usługę door-to-door. Wyspecjalizowani pracownicy zabiorą spod domu klienta auto do serwisu, a po wykonanej usłudze odstawią je z powrotem. W serwisie, oprócz niezbędnych czynności i mycia całego pojazdu, wykonana może zostać również dezynfekcja wnętrza, tak by klient w każdej sytuacji czuł się bezpiecznie i komfortowo.
Pełną aktualną ofertę modelową marki znaleźć można na stronie www.vwdostawcze.pl. Za pośrednictwem tej strony skontaktować można się również z handlowcem i otrzymać ofertę na wybrany model.