Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
10.05.2019
Po raz trzeci z rzędu Volkswagen został nagrodzony tytułem „Superbrands” w kategorii „Motoryzacja”

Po raz trzeci z rzędu Volkswagen został nagrodzony tytułem „Superbrands” w kategorii „Motoryzacja”

  • „Superbrands” to jedno z najszerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w 80 krajach na świecie
  • tegoroczna, już XIII. edycja badania w Polsce objęła 2.000 firm
  • w niezależnym badaniu i ocenie marek uczestniczyło ponad 10.000 respondentów

Poznań – „Superbrands” to międzynarodowa organizacja działająca od ponad 20 lat w 80 krajach. Od 2004 roku wyróżnia najlepsze marki na rynku w wielu branżach również w Polsce. Tytuł „Superbrands” w kategorii „motoryzacja” Volkswagen zdobywa już trzeci rok z rzędu. Przy wyborze marki ocenia się jej znajomość i zaufanie do niej oraz przejrzystość jej działań i sposób, w jaki wyróżnia się na tle konkurencji.

Laureaci konkursu zostali wyłonieni spośród blisko 2000 zgłoszeń na podstawie badania, w którym uczestniczyło ponad 10 tys. respondentów. Proces wspierała Rada Marek – grono doradcze, które tworzą osoby z doświadczeniem m.in. w obszarach marketingu, brandingu czy PR.

Marka Volkswagen jest obecna na ponad 150 rynkach na świecie, oferuje w sumie blisko 80 modeli aut, które produkuje w ponad 50 fabrykach, w 14 krajach. W 2018 roku Volkswagen dostarczył klientom na świecie 6,24 mln samochodów, ustanawiając tym samym nowy rekord. Wzrost liczby rejestracji w Polsce wyniósł 14,15 procent. W sumie w naszym kraju zarejestrowano 56.049 nowych, osobowych samochodów marki Volkswagen.

Nie tylko na świecie, ale również w Polsce Volkswagen bardzo mocno angażuje się także społecznie. We współpracy z Fundacją WOŚP Volkswagen stworzył program „Mali Ratownicy”, którego zadaniem jest nauczenie zasad udzielania pierwszej pomocy jak największej liczby dzieci. tylko podczas ubiegłorocznych wakacji grono „Małych Ratowników” powiększyło się o 9 tysięcy dzieci. Dzięki wakacyjnej akcji, która przez całe lato odbywała się w siedmiu nadmorskich miejscowościach od Świnoujścia do Władysławowa strefę „Małych Ratowników” przygotowaną przez Volkswagena odwiedziło aż 215 tysięcy osób.
Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.