Program „Mali Ratownicy” Volkswagena wybrany najlepszym projektem CSR 2018 roku
- „Mali Ratownicy” to program stworzony przez markę Volkswagen w 2017 roku, którego celem jest propagowanie odpowiedzialnych postaw społecznych u dzieci
- w ramach akcji przeszkolono już prawie 20 tysięcy dzieci
- Projekt CSR roku wybrany został głosami ekspertów
Poznań – Wczoraj wieczorem ogłoszono wyniki plebiscytu „The Best of Moto.pl”, który nagradza najważniejsze premiery motoryzacyjne roku, najciekawsze modele i wartościowe projekty realizowane przez producentów samochodów. Program „Mali Ratownicy” stworzony przez markę Volkswagen głosami ekspertów otrzymał tytuł „Projekt CSR roku”.
Od 2017 roku w ramach programu „Mali Ratownicy” z zakresu udzielania pierwszej pomocy przeszkolono ponad 20 tysięcy dzieci. Dzięki wakacyjnej akcji, która przez całe minione lato odbywała się w nadmorskich miejscowościach od Świnoujścia do Władysławowa strefę „Małych Ratowników” odwiedziło aż 215 tysięcy osób. Akcję Volkswagena wsparli, między innymi, Kuba Wesołowski, Paulina Krupińska, Filip Chajzer i Małgorzata Ohme. Patronat nad projektem objął Rzecznik Praw Dziecka.
„Mali Ratownicy” to program, w którym chodzi o coś znacznie więcej niż nauka udzielania pierwszej pomocy. Zależy nam na tym, aby zaszczepić w dzieciach umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i obudzić w nich chęć pomagania innym” – powiedział Tomasz Tonder, Volkswagen PR Manager podczas wczorajszej gali wręczenia nagród.