Volkswagen z tytułem „World’s best creative advertiser”
- Volkswagen na pierwszym miejscu w rankingu „Gunn 100” w kategorii „reklamodawca”
- ranking jest oparty na przeglądzie ponad 40 kreatywnych konkursów z branży reklamowej
Poznań – W międzynarodowym rankingu kreatywności „Gunn 100” Volkswagen zajmuje pierwsze miejsce w gronie 50 najważniejszych reklamodawców na świecie. „Gunn 100” jest częścią ciszącego się uznaniem na całym świecie „The Gunn Report” wydawanego corocznie przez instytut badawczy rynku reklamowego WARC i obejmującego najczęściej nagradzane nowe kreacje w branży reklamowej.
Jochen Sengpiehl, szef Działu Marketingu Marki Volkswagen, stwierdził – „Bardzo się cieszymy, że Volkswagen został uznany za najlepszego reklamodawcę na świecie w 2017roku. Nasze kampanie opierają się na wielkiej pasji do ludzi i samochodów. Volkswagen tworzy kreatywne reklamy, które przemawiają do wyobraźni. To wyróżnienie pokazuje, że nasze kampanie na całym świecie prezentują najwyższy poziom. Pierwsze miejsce to dla całego zespołu wspaniała motywacja, żeby być jeszcze lepszym i żeby bronić tego tytułu”.
„The Gunn Report” został stworzony w 1999 roku przez Donalda Gunna i jest światową listą najlepszych kreacji w branży reklamowej. Od swojego pierwszego wydania „Gunn Report” cieszy się opinią jednej z najbardziej miarodajnych instytucji analizujących kampanie reklamowe na całym świecie.
Elementem „Gunn Report” jest ranking „Gunn 100” obejmujący 100 najbardziej kreatywnych kampanii oraz 50 najlepszych marek, agencji i sieci agencyjnych. Coroczny ranking jest przygotowywany na podstawie wyników osiągniętych w 40 najważniejszych międzynarodowych, regionalnych i krajowych konkursach reklamowych. W 2017 roku na czele listy znalazł się Volkswagen.