Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
14.09.2017
Volkswagen uhonorowany tytułem „Most Innovative Brand 2017”

Volkswagen uhonorowany tytułem „Most Innovative Brand 2017”

  • marka Volkswagen otrzymała liczne wyróżnienia w ramach przyznawanej za innowacje Plus X Award
  • nowy Arteon uzyskał najwyższą ocenę w konkursie „Automotive Brand”

Poznań – Podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej (IAA) we Frankfurcie marka Volkswagen została wczoraj wyróżniona licznymi nagrodami przyznawanymi za design i innowacje. Szczególne znaczenie miał wśród nich tytuł „Most Innovative Brand 2017” przyznany marce Volkswagen przez jury Plus X Award. Jednocześnie nowy Arteon otrzymał najwyższą notę „Best of Best” w ramach „Automotive Brand Contest”.


Nagrodę „Most Innovative Brand 2017” dla Volkswagena odebrał Klaus Bischoff kierujący działem Volkswagen Design. Plus X Award należy do najważniejszych na świecie nagród przyznawanych za innowacje w dziedzinie technologii, sportu i lifestyle’u. Otrzymują je marki za produkty wiodące pod względem jakości i innowacyjności. Obok nagrody głównej tytułem produktu roku – dzięki licznym świadectwom jakościowym – w ramach Plus X Award odznaczono cztery modele Volkswagena:

• I.D. BUZZ otrzymał tytuł „Model Studyjny Roku 2017”
• Golfa odznaczono tytułem „Kompaktowy Samochód Osobowy Roku 2017”
• Atlas został uhonorowany jako „SUV Roku 2017”
• Arteon uzyskał tytuł „Limuzyna Roku 2017”

Ponadto w ramach tegorocznego „Automotive Brand Contest” nowy Arteon otrzymał najwyższą ocenę „Best of Best” w kategoriach „Exterior and Interior Volume Brand”. W uzasadnieniu międzynarodowego jury czytamy: „W postaci Arteona stylistom z Wolfsburga bez wątpienia udało się stworzyć seryjny model wyglądający jak auto przyszłości. Połączyli elementy stylistyczne klasycznego auta sportowego z elegancją i przestronnością limuzyny typu fastback, a z drugiej strony udało im się przenieść dużą część innowacyjnych elementów designu auta koncepcyjnego do samochodu seryjnego”.

Nagrodą „Automotive Brand Contest” Niemiecka Rada ds. Designu honoruje każdego roku produkty oraz kreacje z dziedziny „communications design” z branży samochodowej. Rada została powołana w 1953 roku z inicjatywy parlamentu Niemiec jako fundacja i ma opinię wiodącego na świecie gremium o najwyższych kompetencjach w dziedzinie designu.

1) I.D.BUZZ: model studyjny nie jest oferowany w sprzedaży dlatego nie podlega przepisom 1999/94 EG.
Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.