Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Z końcem sierpnia, w dwóch polskich miastach – Warszawie i Poznaniu, operator usług carsheringowych 4Mobility we współpracy z ProShare, z Volkswagen Samochody Dostawcze oraz przy wsparciu Volkswagen Financial Services, uruchomił usługę krótkoterminowego najmu samochodów dostawczych. W jej ramach na ulicach pojawiły się odpowiednio oznaczone Volkswageny Caddy Maxi, Transporter i Crafter. Samochody te przeznaczone są do krótkoterminowego, samodzielnego użytkowania np. podczas przeprowadzki czy przewożenia większych przedmiotów, bez konieczności wynajmowania w tym celu taksówki bagażowej lub firmy przeprowadzkowej.

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 26. września 2019 – Pierwsza Emobilna Pielgrzymka Europejskim Szlakiem Sanktuariów Polska-Watykan wyruszyła z Jasnej Góry 8. września. 14 pielgrzymów przejechało samochodami elektrycznymi przez Polskę, Czechy, Austrię, Słowenię i Włochy, aby dotrzeć do Watykanu na spotkanie z papieżem Franciszkiem. Pielgrzymkę zrealizował Instytut Elektromobilności i Zrównoważonego Transportu „Emobi”, który został powołany po szczycie ekologicznym COP24 w Katowicach i przedsiębiorstwo ekonomii społecznej „Latający Kogut”. Volkswagen Group Polska udostępnił dwa samochody: Audi e-tron oraz Volkswagena e-Craftera.

Więcej Pobierz PDF
26.09.2019

Salzgitter/Poznań, 26. września 2019 – Koncern Volkswagen wyznacza nowe standardy w dziedzinie projektowania, testów i produkcji nowoczesnych akumulatorów do aut elektrycznych w Niemczech. W Salzgitter w Dolnej Saksonii do przełomu lat 2023/24 roku ma powstać ponad 1000 miejsc pracy – 300 w centrum rozwojowym Volkswagena, w którym znajduje się linia pilotażowa i 700 w spółce Volkswagena z firmą Northvolt powołanej do budowy i prowadzenia fabryki akumulatorów. W tym samym czasie w działalność związaną z tą technologią koncern Volkswagen zainwestuje ponad miliard euro.

Więcej Pobierz PDF

Nowy Passat GTE, wyposażony w hybrydowy zespół napędowy najnowszej generacji łączy zalety auta o bezemisyjnym napędzie elektrycznym z możliwościami samochodu skonstruowanego z myślą o podróżowaniu na dalekich dystansach. Passat GTE z zespołem napędowym o mocy 160 kW/218 KM jako jeden z pierwszych modeli swojej klasy już dzisiaj spełnia normę emisji spalin Euro 6d, która w odniesieniu do nowych samochodów zacznie obowiązywać dopiero w 2021 roku. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi od 1,3 l/100 km (WLTP), co przekłada się na emisję CO2 wynoszącą od 29 g/km. Ceny Passata GTE zaczynają się od 169.990 zł.

Więcej Pobierz PDF
24.09.2019

Wszyscy mówią o zmianach klimatu, ale jak bardzo są one gwałtowne i jakie niosą skutki? Przedstawiamy dziewięć ważnych faktów oraz działania podejmowane przez Grupę Volkswagen w celu ograniczenia globalnego wzrostu temperatury.

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 23. września 2019 – Koncern Volkswagen od 2016 roku wdraża najbardziej kompleksową inicjatywę elektryfikacji w globalnym przemyśle motoryzacyjnym. „Od 2019 do 2023 roku Grupa zainwestuje około 30 miliardów Euro w elektromobilność. Wraz ze zwiększającą się ofertą samochodów elektrycznych, na które jest coraz większy popyt, w parze musi iść dynamiczny rozwój infrastruktury. Dlatego wraz z naszymi partnerami sporo inwestujemy w sieć ładowarek, oczywiście także w Polsce” - mówi Wolf-Stefan Specht, Prezes Zarządu Volkswagen Group Polska. Do 2025 r. koncern zamierza uruchomić w Europie 36 000 punktów ładowania. W Polsce, do końca przyszłego roku uruchomionych zostanie 350 publicznych stacji ładowania przy salonach marek należących do Grupy, niektóre z nich już działają. Ładowarka o mocy 50 kW zlokalizowana przy salonach Volkswagen i Audi firmy Ignaszak w Kaliszu zasilana jest z paneli fotowoltaicznych. Ponadto na terenie Volkswagen Group Polska instalowanych jest aktualnie 25 ładowarek z 34 punktami dla gości i pracowników firmy. Spółka korzysta tylko i wyłącznie z zielonej energii, także ładowarki będą nią zasilane.

Więcej Pobierz PDF
20.09.2019

Poznań, 20 września 2019 r. Volkswagen Samochody Dostawcze był jednym z głównych, branżowych partnerów Kongresu Nowej Mobilności, który odbył się w ubiegłym tygodniu w Lublinie. Tematem przewodnim tegorocznej edycji Kongresu była elektromobilność. Wzięli w nim udział włodarze polskich miast, przedstawiciele rad gmin, a także pracownicy samorządowi w urzędach gminnych, powiatowych i marszałkowskich oraz pracownicy jednostek zależnych, w których zakresie odpowiedzialności znajduje się elektromobilność.

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 20 września 2019 r. Volkswagen Samochody Dostawcze był jednym z głównych, branżowych partnerów Kongresu Nowej Mobilności, który odbył się w ubiegłym tygodniu w Lublinie. Tematem przewodnim tegorocznej edycji Kongresu była elektromobilność. Wzięli w nim udział włodarze polskich miast, przedstawiciele rad gmin, a także pracownicy samorządowi w urzędach gminnych, powiatowych i marszałkowskich oraz pracownicy jednostek zależnych, w których zakresie odpowiedzialności znajduje się elektromobilność.

Więcej Pobierz PDF

Miesiąc po światowej premierze rewolucyjnego modelu ID.3 podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, najnowszy w pełni elektryczny samochód Volkswagena zostanie zaprezentowany w Polsce. ID.3 jest pierwszym autem marki stworzonym w oparciu o modułową platformę MEB. Będzie go można zobaczyć już 9 października podczas Impact mobility rEVolution'2019 w Katowicach. „ID.3 to coś więcej niż tylko nowy model. Volkswagen sprawia, że samochód elektryczny nie będzie już niszowy” – powiedział Łukasz Zadworny, dyrektor marki Volkswagen.

Więcej Pobierz PDF

W sierpniu Volkswagen dostarczył klientom na świecie 493.800 aut, o 3,8 procent mniej niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku. Na kurczącym się światowym rynku Volkswagen zanotował niewielki wzrost udziału w porównaniu z udziałem w sierpniu 2018 roku. W Europie, zgodnie z oczekiwaniami – po szczególnie dobrych wynikach w sierpniu 2018 roku – dostawy w ubiegłym miesiącu po raz kolejny spadły (-9,9 procent). W Chinach Volkswagen nieznacznie zwiększył swój udział, a w Brazylii i USA marka odnotowała wyraźny wzrost o – odpowiednio – 15,4 i 9,8 procent.

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.