Już najmniejszy model marki Volkswagen Samochody Użytkowe oferowany jako minikamper, czyli Caddy Beach, jednocześnie daje pełną swobodę podróżowania i zapewnia komfort spania na rozkładanym łóżku. California Beach to kultowy model, który od 30 lat jest symbolem podróży pełnych wolności. Grand California, czyli niemal dom na kółkach, jest wyposażona nie tylko w komfortową sypialnię i kuchnię, ale również w łazienkę z prysznicem i toaletą. Dzięki namiotowi rozkładanemu na dachu podróżować i spać można także w pick-up'ie – Volkswagenie Amaroku.
Poznań – Golf, najpopularniejszy samochód w Europie, skończył 45 lat. 29 marca 1974 roku w fabryce Volkswagena w Wolfsburgu oficjalnie rozpoczęto produkcję przyszłego bestsellera. Tamtego dnia nikt w Volkswagenie nie przypuszczał, że następca legendarnego Garbusa znajdzie na świecie ponad 35 milionów nabywców, a na tym nie koniec. Od rozpoczęcia produkcji 45 lat temu czysto matematycznie co 41 sekund gdzieś na świecie składano zamówienie na nowego Golfa – daje to średnio około 780.000 aut rocznie.
Poznań, 29 marca 2019 r. – „Nie bez powodu tegoroczne Poznań Motor Show zaczynamy na stoisku marki Skoda. Marka ta w ubiegłym roku po raz 10. z rzędu została liderem sprzedaży nowych samochodów w Polsce” – powiedział dr Wolf-Stefan Specht, Prezes Zarządu Volkswagen Group Polska, podczas konferencji prasowej. Druga w zestawieniu jest marka Volkswagen. Wszystkie marki Grupy zanotowały wzrost rejestracji.
„Od prawie 70 lat marka Volkswagen Samochody Użytkowe dostarcza klientom pojazdy, który są zarówno największym wsparciem podczas ciężkiej pracy, jak i najlepszym kompanem realizowanych pasji. Nasze modele na przestrzeni lat tworzyły historię i stały się ikonami” – powiedział Piotr Łakomy, Dyrektor marki Volkswagen Samochody Użytkowe podczas konferencji prasowej. Gwiazdą tegorocznych targów Motor Show 2019 jest pokazany po raz pierwszy w Polsce model ID. BUZZ Cargo, który rozpoczyna nową erę w historii samochodów dostawczych. Na stoisku zaprezentowana została, także w strefie PRACA, gama modelowa samochodów elektrycznych, a w strefie PASJA gama samochodów z opcją spania.
Poznań – „Volkswagen Passat, który jest jednym z filarów naszej marki i najlepiej sprzedającym się samochodem klasy średniej na świecie, niebawem doczeka się 30 milionów sprzedanych egzemplarzy. Nowy model, który dziś prezentujemy po raz pierwszy w Polsce, w salonach będzie dostępny w sierpniu. Passat po raz kolejny wyznacza standardy w swojej klasie – jest bardziej komfortowy, bardziej bezpieczny i na stałe połączony z internetem. Dzięki pakietowi IQ.Drive Passat potrafi poruszać się półautomatycznie na autostradzie z prędkością nawet 210 km/h” – powiedział Łukasz Zadworny, Dyrektor marki Volkswagen, w czasie konferencji podczas tegorocznego Poznań Motor Show.
„Od prawie 70 lat marka Volkswagen Samochody Użytkowe dostarcza klientom pojazdy, który są zarówno największym wsparciem podczas ciężkiej pracy, jak i najlepszym kompanem realizowanych pasji. Nasze modele na przestrzeni lat tworzyły historię i stały się ikonami” – powiedział Piotr Łakomy, Dyrektor marki Volkswagen Samochody Użytkowe podczas konferencji prasowej. Gwiazdą tegorocznych targów Motor Show 2019 jest pokazany po raz pierwszy w Polsce model ID. BUZZ Cargo, który rozpoczyna nową erę w historii samochodów dostawczych. Na stoisku zaprezentowana została, także w strefie PRACA, gama modelowa samochodów elektrycznych, a w strefie PASJA gama samochodów z opcją spania.
Poznań, 21 marca 2019 r. – w pierwszych dwóch miesiącach tego roku Volkswagen Samochody Użytkowe dostarczył klientom na świecie 75.000 pojazdów, czyli o 8.900 więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku (+ 13,4%). Największą sprzedaż zanotowano w Europie Zachodniej, gdzie wzrost dostaw wyniósł 19,8%, a do klientów trafiło 50.600 samochodów. Po dwóch miesiącach 2019 roku Volkswagen Samochody Użytkowe może pochwalić się znakomitym wzrostem liczby rejestracji w Polsce, który wynosi 58,28% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. W styczniu i lutym tego roku zarejestrowano w Polsce 2.189 nowych samochodów marki Volkswagen Samochody Użytkowe, czyli o 806 sztuk więcej niż w dwóch pierwszych miesiącach 2018 roku.
Poznań, 21 marca 2019 r. – w pierwszych dwóch miesiącach tego roku Volkswagen Samochody Użytkowe dostarczył klientom na świecie 75.000 pojazdów, czyli o 8.900 więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku (+ 13,4%). Największą sprzedaż zanotowano w Europie Zachodniej, gdzie wzrost dostaw wyniósł 19,8%, a do klientów trafiło 50.600 samochodów. Po dwóch miesiącach 2019 roku Volkswagen Samochody Użytkowe może pochwalić się znakomitym wzrostem liczby rejestracji w Polsce, który wynosi 58,28% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. W styczniu i lutym tego roku zarejestrowano w Polsce 2.189 nowych samochodów marki Volkswagen Samochody Użytkowe, czyli o 806 sztuk więcej niż w dwóch pierwszych miesiącach 2018 roku.
Poznań – Podczas tegorocznego Poznań Motor Show (28-31 marca) Volkswagen po raz pierwszy zaprezentuje w Polsce dwa zupełnie różne modele – nowego Passata, najpopularniejsze na świecie auto klasy średniej oraz SUV-a z nowej rodziny elektrycznych modeli ID., który na rynku pojawi się już w 2020 roku.
Poznań – Volkswagen zakończył 2018 rok dobrym wynikiem i teraz zamierza przyspieszyć proces transformacji marki. W tym roku zostaną podjęte ważne kroki mające na trwałe zwiększyć konkurencyjność Volkswagena. Należą do nich rozpoczęcie ofensywy w dziedzinie aut elektrycznych, podjęcie działań zmierzających do zwiększenia efektywności produkcji, a także dodatkowe środki poprawiające wydajność i zapewniające wzrost marży. Jednocześnie marka wdroży program poprawy wyników finansowych, który od 2023 roku ma przynieść 5,9 miliarda euro. Chodzi m.in. o optymalizację kosztów materiałowych i zmniejszenie różnorodności wersji produkowanych aut. Program będzie przynosił efekty już w latach 2019-2022. Ponadto za sprawą większej cyfryzacji procesów administracyjnych wzrośnie wydajność.