Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
08.10.2019
Nowe logo Volkswagen R

Nowe logo Volkswagen R

  • Volkswagen R prezentuje nowe logo
  • przejrzysty design spójny z wizerunkiem Volkswagena
  • po raz pierwszy nowe logo pojawi się na modelu Atlas Cross Sport R-Line oferowanym w Ameryce Północnej

Modele oznaczone symbolem R zaliczają się do najbardziej sportowych w gamie Volkswagena. Od 2002 r. modele z rodziny R goszczą na torach wyścigowych na całym świecie. Oprócz znakomitych osiągów i silników o wysokiej mocy oferują właścicielom doskonałe połączenie funkcjonalności na co dzień oraz sportowych i stylowych detali. Obok Golfa R oferowanego od czterech generacji, w przeszłości gama obejmowała również Passata R36, Touarega R50, Scirocco R i Golfa R Cabrio. Obecnie, oprócz Golfa R* i Golfa R Variant**, w ofercie pojawia się także nowy T-Roc R***.

Volkswagen podkreśla przemianę marki poprzez prezentację nowego logo linii R. Jost Capito, dyrektor zarządzający Volkswagen R, powiedział: „Volkswagen R to przede wszystkim emocje. W przyszłości w dalszym ciągu będziemy koncentrować nasze wysiłki na jak najlepszym połączeniu ich z marką Volkswagen. Naszym celem jest dostarczenie klientom modeli o znakomitych osiągach i zapewnienie ich użytkownikom wyjątkowej obsługi”.

Nowe logo R symbolizuje początek nowej ery. Jest ono jednocześnie bardziej nowoczesne, wyraziste i eleganckie, a przy tym zredukowane do najistotniejszych elementów. Emblemat został opracowany w Volkswagen Design Center przez zespół, który pracował pod okiem Klausa Bischoffa oraz we współpracy z działem rozwoju technicznego i zespołem marketingu Volkswagena. Charakteryzuje się ono stałą szerokością linii i poziomym układem z krzywiznami, które dodają mu dynamiki.

Klaus Bischoff, szef designu Volkswagena, powiedział: „R oznacza sportowe atrybuty naszych wybranych modeli. Logo R świadczy o zarówno estetyce, jak i sportowym charakterze samochodu. Teraz zyskało ono tak na przejrzystości, jak i na charyzmie. Podobnie jak nowe logo marki Volkswagen”.

Jost Capito podkreśla, że „nowe logo modeli z rodzin R i R-Line idzie w parze z przemianami, które dotyczą równieżmarki Volkswagen R. Cały nasz zespół intensywnie pracuje nad wizerunkiem marki i modeli. Nie możemy doczekać się, aby użyć go w kolejnych modelach już w najbliższych miesiącach”. Przeprojektowane logo R-Line po raz pierwszy będzie można zobaczyć na modelu Atlas Cross Sport R-Line oferowanym w Ameryce Północnej.

* – Golf R – zużycie paliwa w l/100 km: w mieście 8,1 - 8,2 / poza miastem 6,5 - 6,6 / w cyklu mieszanym 7,1 - 7,2, emisja CO2 w cyklu mieszanym w g/km: 162 - 164; klasa wydajności: D.
** – Golf R Variant – zużycie paliwa w l/100 km: w mieście 8,1 - 8,2 / poza miastem 6,5 - 6,6 / w cyklu mieszanym 7,1 - 7,2, emisja CO2 w cyklu mieszanym w g/km: 161 - 164; klasa wydajności: D-C.
*** – T-Roc R – zużycie paliwa w l/100 km: w mieście 9,1 - 9,5 / poza miastem 6,5 - 6,6 / w cyklu mieszanym 7,5 - 7,7; emisja CO2 w cyklu mieszanym w g/km: 171 - 176; klasa wydajności: D.
Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.