„Wymarzone Mikołajki” to wydarzenie, które już po raz szósty zorganizował aktor Kuba Wesołowski, Volkswagen po raz kolejny został partnerem imprezy. Jedną z atrakcji przygotowanych dla jej honorowych gości, czyli dzieci z domu dziecka, była Strefa Małych Ratowników. Pod czujnym okiem profesjonalnych ratowników medycznych oraz przy wsparciu celebrytów dzieci nabywały supermoce, czyli umiejętności udzielania pierwszej pomocy...
Poznań – Rok przed rozpoczęciem produkcji elektrycznego modelu ID. Volkswagen udostępnia kolejne szczegóły dotyczące prowadzonej przez niego ofensywy w zakresie samochodów zasilanych energią elektryczną...
Poznań – drugie miejsce w rankingu rejestracji nowych samochodów w Polsce zarówno w listopadzie, jak również od początku roku zaowocowało zwiększeniem udziału Volkswagena w rynku. W ubiegłym miesiącu wyniósł on 11,42 procent (+1,34 procent), a liczony od początku roku wynosi 10,53 procent (+0,51 procent). W listopadzie na drogi wyjechało blisko pięć tysięcy nowych osobowych Volkswagenów, a od początku roku 51.240. Zdecydowanym liderem rejestracji wśród modeli Volkswagena jest Golf (13.074 egzemplarzy w 2018 roku), na drugim miejscu plasuje się Passat (8.440 sztuk)...
Poznań – W listopadzie Volkswagen dostarczył na świecie 564.500 samochodów, czyli o pięć procent mniej niż w listopadzie 2017 r. Mimo trudnej sytuacji gospodarczej w niektórych regionach, od stycznia do listopada 2018 roku dostawy Volkswagena wzrosły o 1,2 procent w porównaniu z dostawami w analogicznym okresie ubiegłego roku. Volkswagen dostarczył klientom w tym czasie na świecie w sumie 5,7 miliona samochodów osobowych. Członek zarządu Volkswagena ds...
Poznań – Równo 15 lat temu Volkswagen zaprezentował pierwszą wielkoseryjną dwusprzęgłową skrzynię biegów (DSG) – automatyczną przekładnię nowej ery. Działając w bardziej sportowy sposób i pozwalając zmniejszyć zużycie paliwa znacznie bardziej niż klasyczne automatyczne skrzynie biegów, DSG zrewolucjonizowała układy przeniesienia napędu zwłaszcza w samochodach kompaktowych, a przez to wpłynęła na doznania z jazdy tego rodzaju samochodami...
Poznań, 3 grudnia 2018 r. – Dr Wolf-Stefan Specht, Prezes Zarządu Volkswagen Group Polska oraz Krystian Lellek, Przewodniczący Rady Dealerów podpisali porozumienie w sprawie nowych umów dealerskich i serwisowych. Obejmują one dealerów marek Volkswagen Samochody Osobowe, Volkswagen Samochody Użytkowe, Audi, Skoda oraz Seat. Dotyczą 353 stacji dealerskich oraz serwisowych. Nowe umowy są odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania klientów. Mają dla wszystkich stron ważne znaczenie strategiczne i definiują na nowo wspólny model biznesu, charakteryzujący się głównie postępującą cyfryzacją...
Poznań – Korzystając z fabrycznej stacji w Wolfsburgu Volkswagen od stycznia 2018 roku testował nowe paliwo R33 BlueDiesel – testy zakończyły się sukcesem. Innowacyjne paliwo umożliwia zmniejszenie emisji dwutlenku węgla o co najmniej 20 procent w porównaniu z konwencjonalnym olejem napędowym, jest to możliwe dzięki domieszce substancji pochodzenia organicznego. Klientom flotowym nowy rodzaj paliwa może pomóc w uzyskaniu celów w zakresie ochrony klimatu...
Poznań, 3 grudnia 2018 r. – Podczas Auto Show odbywającego się w Los Angeles marka Volkswagen Samochody Użytkowe prezentuje po raz pierwszy w USA model ID. BUZZ CARGO – transportera nowych czasów wyposażonego w elektryczny napęd i tryb jazdy automatycznej. Auto nawiązuje wyglądem do legendarnego Bulli, znanego na niektórych rynkach jako Microbus. ID. BUZZ CARGO ma duży zasięg i bardzo obszerne wnętrze, dysponuje też cyfrowym systemem zarządzania przewożonym towarem – informacja na ten temat jest przekazywana automatycznie przez internet do magazynu, by można było uzupełnić towar. ID...
Poznań – Beetle oraz New Beetle są prawdziwymi ikonami w historii motoryzacji. Volkswagen of America uczcił ostatni rok produkcji Beetle i Beetle Cabrio specjalną edycją „Final Edition”. Dwa szczególnie stylowo wykończone modele mają swoją premierę podczas Los Angeles Auto Show 2018, które odbywa się w dniach od 28 listopada do 9 grudnia 2018 r...
Poznań – Marka Volkswagen zamierza przy mniej więcej takim samym budżecie mediowym wynoszącym 1,5 miliarda euro zwiększyć do 2020 roku swoją efektywność marketingową o około 30 procent. Udział mediów cyfrowych w ogólnym zestawieniu mediów do 2020 roku zwiększy się do niemal 50 procent; w 2015 roku wynosił 25 procent. Ponieważ sposoby dotarcia do klientów stają się coraz bardziej zindywidualizowane liczba elementów kampanii (np. filmów czy reklam) wzrośnie około pięciokrotnie. Globalną sieć 40 agencji marka Volkswagen zmniejszy w przyszłości do trzech wiodących...