Wraz z wprowadzeniem nowej struktury oferty modeli ID.3 i ID.4 w nowej strukturze wyposażenia, paleta lakierów nadwozia poszerzyła się o czerwony Kings Red i niebieski Stonewashed. Klientów z pewnością ucieszy fakt, że ID.3 i ID.4 oferują teraz możliwość ładowania większą mocą – w wypadku ID.3 i akumulatora Pro moc zwiększyła się ze 100 do 120 kW. Wzrosła również moc ładowania prądem stałym dla akumulatora Pure (ze 100 na 110 kW) w wypadku ID.4 – pierwszego elektrycznego SUV-a Volkswagena i pierwszego elektrycznego samochodu marki produkowanego na trzech kontynentach.
Ponad 18 milionów wyprodukowanych od 1975 roku egzemplarzy czyni Volkswagena Polo jednym z najpopularniejszych samochodów miejskich na świecie. Również w obrębie marki model ten odgrywa wielką rolę. Nowe Polo można natychmiast rozpoznać dzięki zmianom w przedniej i tylnej części nadwozia. Dotyczą one przede wszystkim zderzaków, pokrywy bagażnika oraz oferowanych seryjnie reflektorów i tylnych lamp w technologii LED. Po raz pierwszy Polo może być wyposażone w matrycowe diodowe reflektory IQ.Light oraz w pas diod na osłonie chłodnicy. Także pod względem technicznym nowe Polo zdradza bliskie podobieństwo z modelami Volkswagena należącymi do wyższych klas. Nowością wśród samochodów segmentu Polo jest na przykład możliwość wyposażenia auta w system Travel Assist. Cennik modelu otwiera wersja z silnikiem 1.0 MPI (80 KM) dostępna od 63 290 zł.
Pan Marek Wawrzeniec – jeden z pierwszych klientów, którzy w październiku 2020 roku odebrali ID.3 w limitowanej wersji 1st – w maju wybrał się w fascynującą podróż samochodem, która prowadziła przez Słowację, Węgry, Rumunię, Serbię, Macedonię, Albanię i Czarnogórę, aż do Chorwacji. Pan Marek wraz z żoną, pokonując ponad 3000 kilometrów na zróżnicowanych trasach oraz doładowując auto przy użyciu kilku typów punktów ładowania, mieli okazję doświadczyć, jak spisuje się samochód elektryczny podczas długiej i wymagającej podróży.
Poznań, 24 maja 2021 r. Jedną z najbardziej widocznych i wyróżniających cech nowego, produkowanego wyłącznie w fabryce w Poznaniu Volkswagena Caddy, jest bez wątpienia duży, panoramiczny szklany dach. Rozwiązanie to jest dostępne opcjonalnie w wersjach osobowych piątej generacji Caddy. W edycji specjalnej "Move", przygotowanej specjalnie w związku z wejściem nowego modelu na rynek, panoramiczny szklany dach jest elementem wyposażenia standardowego. Konstrukcja szklanego dachu zapewnia dobrą widoczność na zewnątrz, a jednocześnie zmniejsza niepotrzebne, dodatkowe zużycie paliwa. Specjalna powłoka umożliwia optymalne zarządzanie temperaturą wnętrza i sprawia, że nie ma już potrzeby stosowania żadnych rolet dachowych.
Hanower/Poznań, 24 maja 2021 r. Jedną z najbardziej widocznych i wyróżniających cech nowego, produkowanego wyłącznie w fabryce w Poznaniu Volkswagena Caddy, jest bez wątpienia duży, panoramiczny szklany dach. Rozwiązanie to jest dostępne opcjonalnie w wersjach osobowych piątej generacji Caddy. W edycji specjalnej "Move", przygotowanej specjalnie w związku z wejściem nowego modelu na rynek, panoramiczny szklany dach jest elementem wyposażenia standardowego. Konstrukcja szklanego dachu zapewnia dobrą widoczność na zewnątrz, a jednocześnie zmniejsza niepotrzebne, dodatkowe zużycie paliwa. Specjalna powłoka umożliwia optymalne zarządzanie temperaturą wnętrza i sprawia, że nie ma już potrzeby stosowania żadnych rolet dachowych.
Poznań, Września 21 maja 2021 r. - 22 maja na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Różnorodności Biologicznej. Los ludzkości jest ściśle związany z różnorodnością biologiczną. Jest ona niezbędna do zapewnienia ludzkości dobrobytu, zmniejszenia ubóstwa poprzez dostarczanie podstawowych dóbr i osiągnięcia zrównoważonego rozwoju. Różnorodność wpływa na poziom życia ludzi i łączy się z tym wszystkim, co stanowi o jego jakości. Jeśli zostaną zniszczone źródła biologiczne to Milenijne Cele Rozwoju, ustanowione przez ONZ, nie zostaną osiągnięte. Volkswagen Poznań, który jest członkiem partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju – Agenda 2030, od lat prowadzi aktywne działania na rzecz promowania i implementacji bioróżnorodności biologicznej.
Hanower/Poznań, 20 maja 2021 r. Płynne poruszanie się po mieście z zerową emisją spalin, a jednocześnie bezproblemowe pokonywanie najdłuższych tras dzięki dużemu zasięgowi. Właśnie takiego MPV stworzył Volkswagen Samochody Dostawcze. To Multivan eHybrid. Hybrydowy system napędowy typu plug-in spełnia wymagania nowej ery i jest dla nowego Multivana idealny, ponieważ połączenie silników elektrycznego i benzynowego doskonale godzi zrównoważony rozwój z typowymi, wszechstronnymi cechami MPV.
W dwudziestym szóstym odcinku podcastu „Elektrycznie Tematyczni” prowadzący poruszają temat projektowania wnętrz samochodów elektrycznych. Gościem specjalnym odcinka jest Tomasz Bachorski, szef działu projektowania wnętrz marki Volkswagen, który wraz ze swoim zespołem odpowiada między innymi za wzornictwo najnowszych modeli: ID.3 oraz SUV-a ID.4.
Poznań, 14 maja 2021 r. Już od 17 maja, wszyscy zainteresowani absolwenci szkół podstawowych będą mogli składać wnioski o przyjęcie do jednej z branżowych klas prowadzonych pod patronatem Volkswagen Poznań. Klasy te funkcjonują w dwóch szkołach blisko współpracujących z firmą: w Zespole Szkół Nr 1 w Swarzędzu oraz w Zespole Szkół Politechnicznych we Wrześni. Absolwenci mają do wyboru aż cztery różne kierunki kształcenia. Ostatnim dniem na składanie odpowiednich dokumentów do klas patronackich Volkswagen Poznań jest 21 czerwca.
Hanower/Poznań, 13 maja 2021 r. Marka Volkswagen Samochody Dostawcze w ramach Grupy Volkswagen jest odpowiedzialna za rozwój w pełni autonomicznych systemów jazdy i ich komercyjne wykorzystanie w obszarach miejskich. Będzie rozwijać i budować pojazdy specjalnego przeznaczenia (SPV), takie jak np. robo-taksówki i furgonetki. Volkswagen Samochody Dostawcze opracowuje pojazdy, w których wykorzystywany będzie system samojezdny Argo (SDS). Pojazdy te bazują na w pełni elektrycznym modelu ID. BUZZ, który będzie miał swoją światową premierę w przyszłym roku, a autonomiczny transport ludzi i towarów tym modelem możliwy będzie już w roku 2025.