Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Poznań, 8 sierpnia 2016 r. – Salony Das WeltAuto – czyli najmłodszej marki Volkswagen Group Polska, jak mówi się o programie profesjonalnego odkupu i sprzedaży samochodów używanych – istnieją przy wybranych salonach sprzedaży nowych aut marek Volkswagen, SEAT, Skoda i Volkswagen Samochody Użytkowe. Dynamiczny rozwój sieci dealerskiej zakłada zwiększenie liczby punktów odkupu i sprzedaży samochodów używanych z 50 w 2016 roku do aż 108 już za dwa lata...

Więcej Pobierz PDF Pobierz DOCX
02.08.2016

Poznań, 2 sierpnia 2016 r. – W czerwcu sprzedaż samochodów koncernu Volkswagen wzrosła o 5,1 procenta w porównaniu do sprzedaży w czerwcu 2015 roku. Do klientów trafiło 883.400 samochodów. W pierwszej połowie tego roku sprzedaż wyniosła 5,12 mln egzemplarzy, czyli o 1,5 procenta więcej niż w analogicznym okresie 2015 roku. W pierwszych sześciu miesiącach 2016 roku regiony Europy oraz Azji i Pacyfiku zanotowały stabilny wzrost sprzedaży, natomiast nieznacznie zmniejszyła się liczba dostaw w krajach Ameryki Północnej. Zmniejszenie sprzedaży odnotowano również w regionie Ameryki Południowej...

Więcej Pobierz DOCX Pobierz PDF
02.08.2016

Pakiety serwisowe i ochrona pogwarancyjna (Safe+) to bezpłatne przeglądy w ASO przez kilka lat. Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że dzięki temu koszty eksploatacji samochodu będą znacząco niższe, a w przypadku sprzedaży w trakcie obowiązywania pakietów, auto będzie mieć wyższą wartość. Volkswagen zadbał o wszystko kompleksowo, aby klienci nie musieli się o nic martwić przez lata. I to wszystko w cenie samochodu. Promocją objęte są modele up!, Polo, Golf, Jetta, CC, Passat, Touran i Sharan...

Więcej Pobierz PDF Pobierz DOCX

Poznań, 1 sierpnia 2016 r. – Wyniki testu, przeprowadzonego przez grono jurorów w wieku od 21 do 72 lat i pod czujnym okiem redaktorów magazynu „auto motor i sport”, nie pozostawiają żadnych wątpliwości. Zdecydowanie najbardziej intuicyjną i najszybszą obsługę różnych systemów w samochodzie – zarówno na postoju, jak i podczas jazdy – zapewnia opracowany przez Volkswagena sposób „komunikowania” się samochodu z kierowcą poprzez tradycyjne przyciski i pokrętła oraz logicznie poukładane menu i duży ekran dotykowy...

Więcej Pobierz DOCX Pobierz PDF

Poznań, 28 lipca 2016 r. – Rozwiązania technologiczne ukierunkowane na potrzeby klienta i jak najniższe koszty eksploatacyjne: taki cel przyświecał inżynierom przy projektowaniu nowego Craftera. Nowe dostawcze auto Volkswagen opracował zgodnie z potrzebami i wymaganiami różnych grup użytkowników. Właśnie dlatego już za chwilę nowy Crafter będzie osiągał najlepszą wydajność w swojej klasie pojazdów w ponad 6 kategoriach...

Więcej Pobierz DOCX Pobierz PDF
28.07.2016

Poznań, 28 lipca 2016 r. – W programie pielgrzymki papieża Franciszka do Polski są odwiedziny nie tylko Krakowa i Brzegów, w których będą miały miejsce główne uroczystości związane ze Światowymi Dniami Młodzieży, ale również Jasnej Góry w Częstochowie i obozu Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu. Po województwie Małopolskim oraz do Częstochowy papież Franciszek będzie podróżował jednym z czterech granatowych Golfów Sportsvanów. Zgodnie z życzeniem, które spłynęło z Watykanu, auta mają podstawowe wyposażenie, wzbogacone jedynie o… dywaniki...

Więcej Pobierz DOCX Pobierz PDF
28.07.2016

Poznań, 28 lipca 2016 r. – Marka Volkswagen Samochody Użytkowe odnotowała ponad 7-procentowy wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu tego roku, dostarczając swoim klientom ponad 238.800 miejskich samochodów dostawczych na świecie. Największą popularnością cieszyły się modele serii T, których dostarczono klientom 100.300 sztuk (+12,9%). W samym czerwcu, w porównaniu z czerwcem ubiegłego roku, marka zanotowała wzrost sprzedaży o 13,3% i wydała klientom 43.700 pojazdów. Rekordowy wynik marka osiągnęła także w Polsce, dostarczając od stycznia do czerwca ponad 4.000 pojazdów (+26%)...

Więcej Pobierz DOCX Pobierz PDF

Poznań, 28 lipca 2016 r. – Marka Volkswagen Samochody Użytkowe odnotowała ponad 7-procentowy wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu tego roku, dostarczając swoim klientom ponad 238.800 miejskich samochodów dostawczych na świecie. Największą popularnością cieszyły się modele serii T, których dostarczono klientom 100.300 sztuk (+12,9%). W samym czerwcu, w porównaniu z czerwcem ubiegłego roku, marka zanotowała wzrost sprzedaży o 13,3% i wydała klientom 43.700 pojazdów. Rekordowy wynik marka osiągnęła także w Polsce, dostarczając od stycznia do czerwca ponad 4.000 pojazdów (+26%)...

Więcej Pobierz DOCX Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.