Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
07.09.2021

Hanower/Monachium/Poznań, 7 września 2021 r. W czarno-białym kamuflażu i z dodatkową, wysoką konstrukcją na dachu, wjeżdża cicho do hali, w której w przeddzień rozpoczęcia targów IAA Mobility 2021 odbywa się „New Auto Night” - event Grupy Volkswagen: Jeden z pierwszych pięciu autonomicznych pojazdów testowych ID. BUZZ AD (Autonomous Driving) marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Produkcja seryjna tego samochodu rozpocznie się w roku 2025, a jego pierwszym użytkownikiem będzie firma MOIA – dostarczyciel usług mobilności. Do powstania tego modelu przyczyniła się również firma Argo AI, globalne przedsiębiorstwo zajmujące się technologią autonomicznej jazdy, które opracowało system autonomicznej jazdy (SDS) ID. BUZZ AD1, w tym mapy, sprzęt, oprogramowanie i infrastrukturę wsparcia w chmurze. Począwszy od roku 2025, autonomiczny ID.BUZZ AD1 w ramach usługi ridepooling obsługiwanej przez MOIA, będzie woził pasażerów na terenie Hamburga. „Grupa Volkswagen jest w trakcie transformacji od producenta samochodów, do globalnego dostawcy usług mobilności opartych na oprogramowaniu” - wyjaśniał podczas eventu prezes zarządu Grupy Volkswagen, dr Herbert Diess. „Jesteśmy firmą, która na nowo definiuje mobilność jako zrównoważone, połączone w sieci i bezpieczne rozwiązania dla przyszłych pokoleń.”

Więcej Pobierz DOCX Pobierz PDF
07.09.2021

Poznań, 7 września 2021 r. Począwszy od 1 września br., każdy chętny pracownik Volkswagen Poznań ma możliwość samodzielnego przetestowania się dwa razy w tygodniu w kierunku obecności w organizmie wirusa SARS-CoV-2 . To kolejna akcja spółki mająca na celu pomoc zatrudnionym w wykryciu ewentualnego zachorowania oraz stworzenie na terenie firmy jak najbardziej bezpiecznych pod względem sanitarnym warunków pracy. Przeprowadzenie testów jest całkowicie dobrowolne i bezpłatne.

Więcej
06.09.2021

Dzięki strategii ACCELERATE Volkswagen po raz kolejny przyspiesza ofensywę w dziedzinie elektryfikacji i zamierza udostępnić zrównoważoną mobilność jeszcze większej liczbie osób. Do 2025 roku do gamy modeli z rodziny ID. dołączy małe auto, którego ceny na rynku niemieckim będą zaczynać się od około 20.000 euro. Jak może wyglądać najmniejszy model z rodziny ID. pokazuje ID.LIFE, którego światowy debiut ma miejsce podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych IAA MOBILITY 2021 w Monachium.

Więcej Pobierz PDF
13.08.2021

Poznań, 13 sierpnia 2021 r. Ostatni, dość burzliwy rok, zmienił wakacyjne zwyczaje wielu Polaków i Europejczyków. Wielu z nas świadomie zrezygnowało z dużych hoteli, gwaru turystycznych miast, szukając spokoju, niezależności i zupełnie nowych doświadczeń wakacyjnych. Podczas ubiegło- i tegorocznych wakacji można było zauważyć wyraźny trend spędzania wolnego czasu w podróży kamperem. Doświadczyło tego wielu z nas, a wielu innych, zachęconych pozytywnymi przykładami, obiecało sobie, że z pewnością wakacje w kamperze spędzą w roku przyszłym. Volkswagen Samochody Dostawcze zaprasza wszystkich zainteresowanych do zapoznania się z gamą kamperów tej marki, w której znajdziemy Volkswagena Caddy California, Volkswagena California 6.1 i Volkswagena Grand California. Tu z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.

Więcej Pobierz DOCX Pobierz PDF

Samochody hybrydowe typu plug-in tworzą pomost między teraźniejszością a przyszłością. O ile tę ostatnią reprezentują samochody z napędem wyłącznie elektrycznym, jak ID.3 i ID.4, które już są dostępne, o tyle od dawna oferta Volkswagena obejmuje również samochody hybrydowe typu plug-in. Bardzo wydajne modele typu PHEV Volkswagen oferuje niemal we wszystkich segmentach – począwszy od kompaktowego Golfa eHybrid, przez średniej klasy Passata GTE i popularnego SUV-a Tiguana eHybrid aż do topowego SUV-a Touarega R, jednocześnie luksusowego i sportowego. Wszystkie modele typu PHEV można ładować z zewnętrznego źródła prądu i na krótkich dystansach korzystać z nich jak z aut elektrycznych. Dalekie podróże nimi umożliwia oszczędny silnik spalinowy.

Więcej Pobierz PDF
10.08.2021

Wolfsburg, lipiec 2021 r. Nowy model o niezwykłej formie nadwozia i stylistycznym wyrafinowaniu pojawia się w segmencie A0, wnosząc do niego solidną porcję emocji i indywidualności. Taigo to pierwszy SUV w stylu coupé Volkswagena debiutujący w klasie, w której szczególnie liczy się cena auta. Ma sylwetkę crossovera i zupełnie nowy w tej klasie samochodów lifestylowy charakter – siedzi się w nim wysoko, jest niezwykle funkcjonalny w codziennym użytkowaniu i ma zaskakująco bogate wyposażenie. Tył nadwozia pięcioosobowego Taigo ukształtowano na wzór modeli coupé – dach opada nisko, nie zmniejszając jednak przestrzeni w tylnej części kabiny. Volkswagen wzbogaca ofertę przednionapędowych niedużych aut skonstruowanych na modułowej platformie podłogowej MQB o model w nowej wersji nadwoziowej, stosowanej dotąd w znacznie droższych samochodach. Taigo dołącza do Volkswagenów Polo (hatchback) i T-Cross (SUV). Nowy model wyróżnia się stylistyką i niepowtarzalnym charakterem, który nikogo nie pozostawia obojętnym. Taigo jest seryjnie wyposażany w pełne LED-owe reflektory, zestaw cyfrowych wskaźników i system multimedialny najnowszej generacji (MIB3) – dzięki temu ten 4,26-metrowy SUV w stylu coupé wyznacza nowe standardy technologiczne w swojej klasie.

Więcej Pobierz PDF

Elegancki jak coupé, wytrzymały jak SUV, a do tego elektryczny – ID.5 GTX zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego IAA w Monachium już 7 września, jeszcze jako zamaskowany samochód koncepcyjny. Pierwszy SUV coupé Volkswagena skonstruowany na platformie podłogowej MEB zachwyca eleganckim designem i napędem na cztery koła, za który odpowiadają dwa silniki elektryczne. ID.5 GTX jest w pełni połączony ze światem zewnętrznym, może być aktualizowany bezprzewodowo i jest wyposażony w technologię Car2X.

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.