Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Marka Volkswagen Samochody Osobowe kontynuowała wzrost również w trzecim kwartale bieżącego roku obrachunkowego. Przy nieco mniejszej sprzedaży, Volkswagen w ciągu dziewięciu miesięcy 2019 roku zwiększył zysk – w porównaniu z poprzednim rokiem – o 4,7 procent do 65,4 miliardów euro. Na wzrost zysku wpłynęły przede wszystkim lepsza gama modeli i odpowiednia polityka cenowa. Zysk operacyjny przed zdarzeniami specjalnymi zwiększył się o 35 procent do 3,2 miliardów euro – w porównywalnym okresie poprzedniego roku na zysk operacyjny negatywnie wpłynęło przejście na procedurę homologacyjną WLTP. Operacyjna stopa zwrotu przed zdarzeniami specjalnymi do końca września zwiększyła się o 4,8 procent (w poprzednim roku: 3,7 procent).

Więcej

Ranking przygotowany przez magazyn „Press” i „Press-Service Monitoring Mediów” pokazuje wizerunek marek w publikacjach prasowych i cyfrowych oraz w mediach społecznościowych. W sumie przeanalizowano ponad 2 miliony publikacji prasowych, ponad 10 milionów publikacji w internecie i ponad 61 milionów wzmianek w social mediach. W badaniu uwzględniono aż 500 marek, które reprezentują 50 branż - Volkswagen uplasował się na pierwszym miejscu w kategorii „samochody popularne”.

Więcej

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie, który po raz pierwszy zorganizowano w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Od 1999 roku licencję na prowadzenie konkursu w Polsce ma Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Polska jest w gronie 52 krajów, które mają przywilej organizowania konkursu. Effie Awards nagradza i promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek wyróżniających się na rynku lokalnym najbardziej efektywnymi działaniami oraz doskonałymi wynikami biznesowymi. Kampania „Volkswagen, samochód taki jak Ty” dotyczyła całkowitych kosztów użytkowania auta, tzw. total cost of ownership (TCO). Szczegółowe dane na ich temat w odniesieniu do modeli Volkswagena i w porównaniu z konkurentami zebrano pod hasłem „Twoje Centrum Oszczędności”.

Więcej

Poznań, 30 października 2019 r. Na początku lat ’70 XX w., przemysł samochodowy szukał alternatywnych, przyjaznych dla środowiska i przyszłościowych systemów napędowych. Związane to było przede wszystkim z rosnącą już wtedy świadomością coraz bardziej ograniczonych zasobów, zwłaszcza w obliczu trwającego w tych latach kryzysu naftowego. Jednym z pionierów rozwoju takich koncepcji był już wtedy koncern Volkswagen, który w roku 1972 zaprezentował pierwszy w historii w pełni elektryczny samochód dostawczy, Volkswagen T2 Elektro transporter.

Więcej

Przyjazne środowisku układy napędowe oraz nowatorskie systemy bezpieczeństwa, komfort i ponadczasowa stylistyka: nowy Golf wyznacza standardy w wielu dziedzinach. Golf ósmej generacji wzbudził ogromne zainteresowanie – i to z bardzo wielu powodów. Zaprezentowany właśnie nowy model wyznacza standardy w dziedzinie łączności i obsługi, przyjaznych środowisku układów napędowych oraz bezpieczeństwa, komfortu i stylistyki. Jakie są najważniejsze innowacje i na czym polega postęp w stosunku do poprzedniej generacji Golfa? Oto krótki przegląd.

Więcej

Nowy Golf to prawdziwa rewolucja – niekwestionowany lider segmentu „kompaktów” stał się teraz jeszcze bardziej zaawansowany technologicznie. Karlheinz Hell, odpowiedzialny w Volkswagenie za rozwój modeli kompaktowych (np. Golfa, T-Roca i Tiguana), opisuje ważne cechy ósmej generacji Golfa.

Więcej

Poznań, 25 października 2019 r. Podczas trwającej w dniach od 25 do 27 października wystawy Retro Motor Show 2019, odbywającej się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, zwiedzający, oprócz wielu historycznych modeli różnych marek, będą mieli okazję obejrzeć kompleksowe stoisko Auto Świat Classic poświęcone historii Volkswagena Transportera. Głównym powodem stworzenia takiej tematycznej ekspozycji jest czterdziestolecie powstania Volkswagena T3.

Więcej

Wolfsburg, październik 2019 r. Golf odniósł największy sukces w historii Volkswagena – sprzedano go w liczbie ponad 35 milionów egzemplarzy. Teraz, pojawia się nowe, ósme pokolenie tego bestsellera – z cyfrowymi urządzeniami na pokładzie, doskonale skomunikowane ze światem zewnętrznym, z systemami działającymi w sposób prewencyjny, z intuicyjnym systemem obsługi i zelektryfikowanym układem napędowym. To najbardziej nowoczesny Golf w historii. Jest dostępny w aż pięciu odmianach hybrydowych, elektryzując świat samochodów klasy kompaktowej; cyfrowe urządzenia w jego kabinie umożliwiają intuicyjną obsługę w dotychczas nieznanym stopniu; systemy asystujące są w stanie ingerować automatycznie do prędkości 210 km/h. Światowa premiera tego modelu odbywa się tam, gdzie Golf się narodził i gdzie od 45 lat jest rozwijany i produkowany – w Wolfsburgu, w Autostadt.

Więcej

Od rozpoczęcia produkcji modelu pierwszej generacji na świecie powstało ponad 35 milionów egzemplarzy Golfa w różnych wersjach. 26 milionów z nich zjechało z taśm fabryki w Wolfsburgu. Produkcja nowego modelu w głównym zakładzie koncernu odbywa się teraz na pełnych obrotach. Na początku grudnia do klientów w Niemczech i Austrii trafią pierwsze samochody. Wcześniej w ramach ponad 400 spotkań warsztatowych przeanalizowano około 700 czynności po to, by jak najbardziej zwiększyć efektywność montażu. Liczne usprawnienia, które wdrożono sprawiają, że Golf VIII jest produkowany jeszcze wydajniej niż poprzedni.

Więcej

W Wolfsburgu zaprezentowano ósmą generację Golfa. Nowy Golf nadal będzie decydować o sile segmentu, wyznaczając nowe standardy wśród kompaktowych aut chcących pochwalić się wysokim poziomem rozwiązań podnoszących komfort oraz bezpieczeństwo. Auto zaoferuje funkcjonalności, które kojarzyliśmy dotąd z bardziej zaawansowanych technologicznie aut Volkswagena, jak Passat, Arteon czy Touareg. Znaczna część zaawansowanych rozwiązań znajdzie się już w standardzie wersji podstawowej Golfa.

Więcej

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.