Auta elektryczne, które są głównym elementem ekspozycji Volkswagena podczas tegorocznej wystawy IAA we Frankfurcie oraz nowa identyfikacja wizualna marki i nowe logo pokazują, jak bardzo zmienia się Volkswagen. W ciągu najbliższych pięciu lat, oferta marki poszerzy się o ponad 20 samochodów elektrycznych.
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Volkswagen po raz pierwszy zaprezentował nowe logo oraz identyfikację wizualną marki. Zmiany w Volkswagenie odzwierciedla wprowadzenie do oferty aut elektrycznych nowej generacji – modeli z rodziny ID. Do 2025 roku marka z siedzibą w Wolfsburgu będzie miała w ofercie ponad 20 nowych modeli elektrycznych.
Poznań, 10 września 2019 r. Nowe logo i nowe, cyfrowe doświadczenia klientów: Volkswagen Samochody Użytkowe wdraża w życie nową identyfikację wizualną marki idącą w zgodzie z podobnymi zmianami, które zachodzą w marce Volkswagen Samochody Osobowe. Idąc krok dalej zmianie ulega także nazwa marki na rynku polskim, która brzmieć będzie Volkswagen Samochody Dostawcze.
Poznań, 10 września 2019 r. Nowe logo i nowe, cyfrowe doświadczenia klientów: Volkswagen Samochody Użytkowe wdraża w życie nową identyfikację wizualną marki idącą w zgodzie z podobnymi zmianami, które zachodzą w marce Volkswagen Samochody Osobowe. Idąc krok dalej zmianie ulega także nazwa marki na rynku polskim, która brzmieć będzie Volkswagen Samochody Dostawcze.
ID.3 jak żaden inny model odzwierciedla zmiany, jakim podlega marka Volkswagen. Ten przełomowy samochód jest pierwszym modelem z wyłącznie elektrycznym napędem i skonstruowanym na nowej płycie podłogowej MEB. Premierowo w pełnej krasie Volkswagen ID.3 został właśnie zaprezentowany na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie.
Wolfsburg/Poznań, 9. września 2019 – Volkswagen AG i Northvolt AB utworzyły spółkę, w której objęły po 50 procent udziałów, a której celem będzie budowa fabryki akumulatorów litowo-jonowych. Plan przewiduje rozpoczęcie budowy w 2020 roku w Salzgitter w Dolnej Saksonii. Produkcja ma się rozpocząć na przełomie lat 2023/2024. Roczna wydajność fabryki wyniesie początkowo 16 gigawatogodzin.
Lublin/Poznań, 9 września 2019 r. Ponad 400 zarejestrowanych uczestników, 100 ekspertów i praktyków rynku, 30 spotkań merytorycznych zorganizowanych w różnych formułach, 6 premier raportów branżowych – to program Kongresu Nowej Mobilności, który dziś rozpoczął się w Lublinie. Volkswagen Samochody Użytkowe jest jednym z głównych, branżowych partnerów tego wydarzenia.
Lublin/Poznań, 9 września 2019 r. Ponad 400 zarejestrowanych uczestników, 100 ekspertów i praktyków rynku, 30 spotkań merytorycznych zorganizowanych w różnych formułach, 6 premier raportów branżowych – to program Kongresu Nowej Mobilności, który dziś rozpoczął się w Lublinie. Volkswagen Samochody Użytkowe jest jednym z głównych, branżowych partnerów tego wydarzenia.
Dzięki nowemu Volkswagenowi e-Up! elektryczne samochody stają się coraz bardziej dostępne cenowo. Ponadto zwiększył się zasięg auta – dzięki nowemu akumulatorowi wynosi on 260 km (według WLTP). Mimo niewielkich rozmiarów e-Up! zapewnia miejsce dla czterech pasażerów. Doskonale sprawdzi się jako samochód firmowy, a także jako pojazd użytkowany prywatnie. Model zostanie zaprezentowany podczas rozpoczynającego się 10 września Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie.
Krótko przed rozpoczęciem Międzynarodowego Salonu Samochodowego (IAA) we Frankfurcie, do Volkswagena wpłynęło ponad 30.000 rezerwacji na model ID.3. Większość zgłoszeń pochodzi od mieszkańców Niemiec, Norwegii, Holandii, Szwecji i Wielkiej Brytanii. Ponad 100.000 fanów tego modelu zamówiło newsletter, w którym Volkswagen regularnie informuje o nowych pojazdach elektrycznych z rodziny ID. oraz o zagadnieniach związanych z elektryczną mobilnością.