Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
19.03.2021

Marka Volkswagen w Polsce kolejny raz wyłoniła laureatów corocznego konkursu „Dealer roku”, nagradzając także najwyżej ocenianych partnerów serwisowych. Aby zasłużyć na tytuł Dealera Roku, należy świetnie wypaść nie tylko we konkursowych kategoriach, ale również przygotować prezentację, podlegającą ocenie przez przedstawicieli marki.

Więcej Pobierz PDF
18.03.2021

Poznań, 18 marca 2021 r. Nowy Volkswagen Caddy 5 to nie tylko wszechstronny samochód dostawczy, ale również – w wersji osobowej - imponujący nowoczesnym wyglądem i cyfrowymi rozwiązaniami dostosowanymi do potrzeb rodziny minivan. Świetnie się prezentuje, jest praktyczny, a dzięki niezawodnym systemom asystującym, podczas jazdy prowadzi się bardzo pewnie i bezpiecznie. To jednak nie wszystko: jest pojemny i funkcjonalny. Duże piątkowe zakupy, codzienny dowóz dzieci do szkoły, weekend z rodziną - nowy Caddy w wersji osobowej sprawdzi się w wielu codziennych wyzwaniach. Ten komfortowy, rodzinny minivan dostępny jest w czterech wersjach wyposażenia i w dwóch wariantach długości.

Więcej Pobierz PDF Pobierz DOCX
17.03.2021

Mimo wyzwań spowodowanych pandemią, Volkswagen bardzo mocno inwestował w 2020 roku w rozwój najnowszych technologii – przeznaczył na nie łącznie 2,7 miliarda euro. Marka stworzyła dzięki temu warunki do udanego wdrożenia strategii ACCELERATE i jeszcze w tym roku zrealizuje pierwsze zawarte w niej zadania. Volkswagen spodziewa się dużego przyspieszenia w dziedzinie elektromobilności: w 2021 roku dostawy zelektryfikowanych pojazdów mają wynieść ponad 450.000 egzemplarzy, czyli ponad dwa razy więcej niż w poprzednim roku. W kolejnych latach marka spodziewa się wzrostu obrotów z tego rodzaju działalności w wysokości kilkuset milionów euro.

Więcej Pobierz PDF
16.03.2021

Wolfsburg, 16. marca 2021 r. – Koncern Volkswagen zwiększa tempo zmian, w wyniku których zamierza stać się wiodącym dostawcą indywidualnych środków transportu w epoce elektrycznych aut skomunikowanych z otoczeniem. W tym celu będzie konsekwentnie rozwijał dotychczasową, sprawdzoną strategię budowy platform. W przyszłości samochody i usługi oferowane przez marki należące do koncernu będą powstawały w oparciu o mocno ustandaryzowane podstawy techniczne. Nowa „Mapa drogowa” dotycząca platform koncernu składa się z czterech elementów: hardware’u, oprogramowania, akumulatorów i techniki ich ładowania oraz z usług mobilnych. Ma ona doprowadzić do uproszczenia oferty i produkcji, pozwoli na wykorzystanie efektu skali i synergii między markami, a także umożliwi przyspieszenie transformacji koncernu. Aby zapewnić sobie środki na inwestycje w technologie ważne dla przyszłości, koncern nadal będzie się skupiał na podstawowej działalności oraz na wzmocnieniu fundamentu finansowego.

Więcej Pobierz PDF
15.03.2021

Poznań, 15. marca 2021 r. – Koncern Volkswagen zaprezentował dzisiaj technologiczną mapę drogową dotyczącą akumulatorów i ładowania samochodów elektrycznych do 2030 roku, podczas swojego pierwszego Power Day. Jej celem jest znaczne zmniejszenie stopnia różnorodności i kosztów produkcji akumulatorów po to, by auta elektryczne stały się atrakcyjne i cenowo dostępne dla jak największej liczby użytkowników. Koncern zamierza również zapewnić sobie potrzebną ilość akumulatorów po 2025 roku. W związku z tym w samej Europie do końca bieżącego dziesięciolecia ma powstać sześć gigafabryk, które będą w stanie wyprodukować akumulatory o łącznej pojemności 240 gigawatogodzin. Volkswagen energicznie rozbudowuje także globalną sieć publicznych stacji szybkiego ładowania. W tym celu podjął w Europie współpracę z firmami BP (Wielka Brytania), Iberdrola (Hiszpania) i Enel (Włochy).

Więcej Pobierz PDF
15.03.2021

Poznań, 15 marca 2021 r. Kultowy model Volkswagen T1 Bulli doczekał się swojej miniatury w skali 1:18. Przygotowała ją znana na całym świecie firma produkująca wysokiej klasy zabawki, PLAYMOBIL. Mimo niewielkich rozmiarów, miniaturę zbudowano z wyjątkowo dużą dbałością o szczegóły. Za wzór posłużył prawdziwy model: kamper T1 z 1962 roku z kolekcji Volkswagen Nutzfahrzeuge Oldtimer w Hanowerze.

Więcej Pobierz PDF Pobierz DOCX

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.