Poznań, 1 marca 2018 r. Nowe partnerstwa, nowy model, zwiększona liczba rejestracji: Grupa Volkswagen i jej partnerzy z przemysłu zaopatrującego w gaz ziemny, eksploatacji sieci, oraz stacji zasilania po raz kolejny kontynuują swoją skuteczną ofensywę w roku 2018. Od samego początku wspólnej kampanii, która rozpoczęła się wiosną 2017 roku, sojusz pomyślnie wzmocnił pozycję pojazdów napędzanych gazem ziemnym dla mobilności indywidualnej w Niemczech...
Poznań, 28 lutego 2018 r. Grupa Volkswagen pomyślnie zakończyła rok podatkowy 2017, uzyskując znacznie wyższe przychody ze sprzedaży niż w roku ubiegłym. Grupa ulepszyła także niemal każdy ze swoich kluczowych wskaźników finansowych pomimo wymagających warunków. Rekord dostaw na świecie w wysokości 10,7 mln egzemplarzy podniósł przychody ze sprzedaży o 6,2% do liczby 230,7 mld euro porównując z rokiem ubiegłym. Dodatkowe wydatki związane ze sprawą silników Diesela po raz kolejny obniżyły zysk przedsiębiorstwa, który pomimo tego wzrósł o 6,7 mld euro, do liczby 13,8 mld euro...
Poznań – W ramach wielkiej ofensywy nowych modeli Volkswagen wprowadzi na rynek swój pierwszy kabriolet na bazie auta typu SUV –..
Poznań – Nowa generacja Volkswagena Polo, która pojawiła się w polskich salonach, wyróżnia się najwyższym poziomem bezpieczeństwa (tytuł Best in Class 2017 przyznany przez Euro NCAP), bardzo obszernym wnętrzem oraz najbardziej zawansowanym pakietem systemów asystujących, jakie są dostępne w tej klasie aut. Istotne są także niskie, w porównaniu z rynkowymi konkurentami, całkowite koszty posiadania, co wynika z danych firmy Eurotax...
Poznań – W styczniu 2018 roku zarejestrowano w Polsce blisko 4300 egzemplarzy nowych Volkswagenów (10 procent więcej niż przed rokiem). Ponad połowę z nich stanowiły dwa modele – Golf i Passat, które teraz są oferowane z rabatem – odpowiednio – nawet 15.000 zł i 18.000 zł. Równie wysoki rabat, jak w wypadku Passata, Volkswagen oferuje na dużego rodzinnego vana – Sharana. Największy SUV w gamie Volkswagena – Touareg – jest dostępny w ramach wyprzedaży rocznika 2017 o 24.000 zł taniej. Oferta trwa do wyczerpania zapasów...
Poznań, 20 lutego 2018 r. – Od 2019 roku nowe modele marek należących do koncernu Volkswagen będą wyposażane we wszechstronnie sprawdzoną technologię WLANp służącą do komunikacji pomiędzy samochodami oraz pomiędzy samochodami a otoczeniem. Wraz z jej wprowadzeniem do wyposażenia seryjnego aut sprzedawanych w dużej liczbie egzemplarzy – od osobowych kompaktów do pojazdów użytkowych – znacznie poprawi się bezpieczeństwo na drogach Europy...
Poznań – I.D. VIZZION pokazuje jak Volkswagen wyobraża sobie przyszłe indywidualne środki transportu – za sprawą elektrycznego napędu takie auta nie są obciążeniem dla środowiska, a dzięki możliwości autonomicznej jazdy okazują się bezpieczne i znacznie bardziej wygodne. Innowacyjny model studyjny jaki zostanie przedstawiony podczas salonu samochodowego w Genewie, pokazuje ponadto, że samochód przyszłości może też być elegancki i budzić emocje. Wnętrze I.D. VIZZION, pozbawione kierownicy i widocznych elementów obsługi, daje zupełnie nowe możliwości i wrażenia...
Poznań – Z myślą o użytkownikach starszych modeli Volkswagen wprowadził do oferty urządzenie o nazwie DataPlug. Współpracuje ono z komputerem pokładowym w samochodzie i za pośrednictwem sieci Bluetooth przesyła dane do darmowej aplikacji VW Connect® na smartfonie. Dzięki VW Connect® wszystkie istotne informacje na temat samochodu można mieć w zasięgu ręki. Urządzenie pozwala, między innymi, w prosty sposób kontrolować wydatki na paliwo, bo automatycznie rozpoznaje tankowania, wylicza średnie zużycie paliwa i umożliwia sprawdzenie położenia samochodu...
Poznań – W międzynarodowym rankingu kreatywności „Gunn 100” Volkswagen zajmuje pierwsze miejsce w gronie 50 najważniejszych reklamodawców na świecie. „Gunn 100” jest częścią ciszącego się uznaniem na całym świecie „The Gunn Report” wydawanego corocznie przez instytut badawczy rynku reklamowego WARC i obejmującego najczęściej nagradzane nowe kreacje w branży reklamowej...
Poznań – W styczniu 2018 roku klientom na całym świecie dostarczono 533.500 aut marki Volkswagen. Oznacza to wzrost o 7,1 procenta w stosunku do stycznia poprzedniego roku. Jürgen Stackmann – Członek Zarządu Volkswagena ds. Sprzedaży podsumował – „Marka Volkswagen Samochody Osobowe dynamicznie rozpoczęła nowy rok. Cieszę się, że wzrost sprzedaży w Niemczech wyniósł 12,3 procenta i że trwa pozytywny trend, jaki obserwowaliśmy w ostatnim kwartale. Bardzo dobra sytuacja panuje również na naszym drugim „rodzimym” rynku, czyli w Chinach.”..