Volkswagen ogłasza repozycję cenową swojej gamy ID. Wszystkie elektryczne modele marki – od kompaktowego ID.3 po flagowego ID.7 – dostępne są teraz w niższych cenach bazowych, nadal możliwych do połączenia z atrakcyjnymi rabatami promocyjnymi. Dzięki nowym, niższym cenom, wszystkie modele z rodziny ID., łącznie z odmianami GTX, kwalifikują się obecnie do dopłat w ramach programu „NaszEauto”.
Poznań, 1 września 2025 r. – Wydajniejsza, inteligentniejsza, bardziej odporna: Grupa Volkswagen przygotowuje swoją produkcję pojazdów na przyszłość opartą na sztucznej inteligencji. Volkswagen i spółka Amazon Web Services (AWS) przedłużyły o kolejne pięć lat współpracę w zakresie cyfrowej platformy produkcyjnej (DPP) – „fabrycznej chmury” Volkswagena, zaprojektowanej do wspierania produkcji samochodów. Volkswagen wykorzystuje DPP do wdrażania sztucznej inteligencji i najnowocześniejszych systemów informatycznych w swoich zakładach produkcyjnych na całym świecie. Dzięki temu produkcja jest bardziej elastyczna i szybsza, zmniejszają się koszty informatyczne, a nowe modele szybciej trafiają na rynek.
Druga generacja kompaktowego SUV-a Volkswagena ma wszystko, by pójść w ślady swojego poprzednika, który od 2017 roku znalazł ponad 2 mln nabywców. Nowy T-Roc wchodzi na rynek z nowoczesnymi układami napędowym, wysokiej jakości wnętrzem z nową deską rozdzielczą, systemami infotainment nowej generacji, nowym oprogramowaniem, większą przestrzenią we wnętrzu i bagażniku oraz najnowocześniejszymi systemami wspomagającymi. Sprzedaż nowego T-Roca w naszym kraju właśnie się rozpoczęła. Ceny zaczynają się od 130 390 zł za odmianę Trend, która oferuje bardzo bogate wyposażenie – w tym m.in. reflektory LED, ekran o przekątnej 10,3 cala oraz automatyczną klimatyzację – i jest wyposażona w silnik 1.5 eTSI o mocy 116 KM.
Poznań, 28 sierpnia 2025 r. Adrenalina, błyskotliwe pytania i widoki z perspektywy kilkuset metrów nad ziemią – to znak rozpoznawczy „Red Bull Prze-lotnych Pytań”, wyjątkowego projektu, który w tym roku zyskał nowego partnera - Volkswagen Samochody Dostawcze. Marka, od lat kojarzona z niezawodnością i odwagą w realizacji ambitnych przedsięwzięć, dołącza do jedynego w swoim rodzaju talk-show, w którym rozmowa toczy się w… samolocie akrobacyjnym.
Oczekiwanie zakończone: Volkswagen prezentuje nowego T-Roca. Opracowany od podstaw nowy model jest drugą generacją bestsellera marki z Wolfsburga. Auto wyróżnia się ekspresyjnym wyglądem, a wysoka jakość wykończenia wnętrza z nowo zaprojektowaną deską rozdzielczą, ekranem systemu infotainment w dwóch rozmiarach – 10,3 lub 12,9 cala (w wersjach Life, Style i R-Line) oraz oświetleniem ambientowym do 30 kolorów tworzą przytulną atmosferę. Ponadto nowy T-Roc oferuje więcej miejsca we wnętrzu i bagażniku. Nowe systemy wspomagające i technologie z wyższych klas pojazdów dopełniają całości. Przykładami są system Driving Experience Control (personalizacja wrażeń z jazdy), Park Assist Pro z możliwością zdalnego parkowania i pamięcią, wyświetlacz Head Up, kamery 360 stopni i system audio Harman Kardon.
Pod koniec 2001 roku czwarta generacja Polo, oznaczona fabrycznym kodem 9N, została zaprezentowana publiczności podczas salonu samochodowego we Frankfurcie. Auto zyskało nowy wygląd i cztery okrągłe reflektory, nawiązujące do stylistyki mniejszego modelu Lupo. Auto znacząco urosło w porównaniu do trzeciej generacji, oznaczonej kodem 6N2. Na długość przybyło 15 cm, a rozstaw osi wydłużono o 5 cm co sprawiło, że Polo IV pod wieloma względami mogło konkurować z wieloma modelami segmentu C. Auto stało się znacznie bardziej przestronne, a jego rozmiary były porównywalne do Golfa II. Bagażnik mieścił 270 litrów (1030 litrów po złożeniu tylnych siedzeń), co było wartością wystarczającą dla niedużej rodziny. Do wyboru były odmiany: bazowa, Trendline, Comfortline i Highline, a także trzy- i pięciodrzwiowe nadwozie.
Pierwsza połowa 2025 roku przyniosła dalsze umacnianie się Volkswagena jako kluczowego gracza na rynku flotowym i Corporate Fleet Management (CFM) w Polsce. Według najnowszych danych IBRM SAMAR, marka z Wolfsburga nie tylko utrzymała silną pozycję, ale także odnotowała największą dynamikę wzrostu w czołowej dziesiątce producentów w finansowaniach leasingowych i CFM. W segmencie C-kombi, kluczowym dla flot w naszym kraju, duży skok zanotował Volkswagen Golf, który dzięki wzrostowi liczby kontraktów o blisko połowę awansował o pięć miejsc i zajmuje obecnie trzecią lokatę. Z kolei Passat okazał się najlepszy w segmencie dużych kombi, wyprzedzając ubiegłorocznego lidera.
Podczas tegorocznych targów IAA MOBILITY Volkswagen podkreśli swoje dążenie do zapewnienia mobilności dla wszystkich: marka z Wolfsburga zaprezentuje cztery nowe modele w ogólnodostępnej strefie w centrum Monachium. Otwarta koncepcja stoiska odzwierciedla przystępność marki, zachęca odwiedzających do odkrywania i inspiruje do wymiany pomysłów. Strefa Open Space będzie otwarta od wtorku 9 września do niedzieli 14 września. Wstęp jest bezpłatny.
Marka Volkswagen osiągnęła ważny etap na drodze swojej transformacji w kierunku elektromobilności: w obecności premiera Dolnej Saksonii Olafa Liesa w fabryce Volkswagena w Emden przekazano nabywcy 1,5-milionowy egzemplarz w pełni elektrycznego samochodu z rodziny ID. Jubileuszowym autem jest czarny Volkswagen ID.7 Tourer Pro, który dzięki zasięgowi do 606 kilometrów wyznacza nowe standardy w swojej klasie.
Poznań, 14 sierpnia 2025 r. Zamierza przejechać 80 tysięcy kilometrów przez 75 krajów za kierownicą samochodu elektrycznego. Celem jest ustanowienie nowego rekordu Guinnessa, a środkiem Volkswagen ID. Buzz. Rainer Zietlow, niemiecki podróżnik i ambasador elektromobilności, zatrzymał się w Warszawie, gdzie opowiedział nam o planowanej trasie, wyzwaniach oraz o tym, dlaczego ID. Buzz to nie tylko stylowy, ale przede wszystkim niezawodny towarzysz dalekich wypraw.