Już można zamawiać nowego T-Roca w wersji R
- „R” i wszystko jasne: ofertę T-Roca uzupełnia topowa wersja
- Silnik 2.0 TSI: moc 221 kW (300 KM) i moment obrotowy 400 Nm
- Model cechuje się bogatym wyposażeniem seryjnym
Od lat litera „R” zdobi najbardziej sportowe wersje modeli Volkswagena. Topowa wersja – R – T-Roca uzupełnia ofertę bardzo popularnego SUV-a . Czterocylindrowy, turbodoładowany silnik 2.0 TSI generuje maksymalną moc 221 kW/300 KM i maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm, które przekładają się na znakomite osiągi T-Roca R. Już można zamawiać najmocniejszą wersję kompaktowego SUV-a Volkswagena.
T-Roc R seryjnie jest wyposażony w 7-biegową przekładnię z dwoma sprzęgłami i w napęd na cztery koła 4MOTION. Osiągi T-Roca R są godne innych „erów”: przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje mu zaledwie 4,8 sekundy, maksymalna prędkość jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Sportowo zestrojone układy – zawieszenia i kierowniczy oraz układ hamulcowy z 17-calowymi tarczami hamulcowymi z przodu zapewniają T-Rocowi R bardzo precyzyjne prowadzenie i dużą zwinność. T-Roc R kosztuje od 171.790 zł i już w podstawowej wersji ma bardzo bogate wyposażenie.
Sportowy styl T-Roca R podkreślają liczne detale na zewnątrz i w kabinie. Osłonę chłodnicy zdobi srebrna, wykonana z anodowanego aluminium listwa, która biegnie przez całą szerokość auta. Typowy dla wersji „R” jest przedni zderzak lakierowany w kolorze nadwozia. W jego zewnętrznych częściach zintegrowano pionowe światła do jazdy dziennej. W górnej części zderzaka z tyłu umieszczono atrapy wylotów powietrza, a u dołu – dyfuzor w kontrastowym kolorze.
Układ wydechowy z podwójnymi końcówkami po obydwu stronach auta jest charakterystyczny dla modelu „R”. Za dopłatą T-Roca R można wyposażyć w układ wydechowy „R Performance”, z końcowymi tłumikami z tytanu. T-Roc R seryjnie jest wyposażony w 18-calowe obręcze kół „Spielberg” wykonane z lekkich stopów. Opcjonalnie dostępne są także 19 calowe, matowe obręcze kół „Pretoria Dark Graphite” w kolorze ciemnego grafitu.
Wybrane elementy wyposażenia seryjnego:
silnik 2.0 TSI – moc: 221 kW (300 KM), moment obrotowy: 400 Nm
napęd na cztery koła 4MOTION
7-biegowa przekładnia DSG
progresywny układ kierowniczy
sportowo zestrojone zawieszenie
profil jazdy „Race”
kontrola startu „Launch control”
18-calowe obręcze kół „Spielberg” z lekkich stopów
17-calowe tarcze hamulcowe z przodu
Wybrane elementy wyposażenia dodatkowego:
układ wydechowy „R Performance”
19-calowe obręcze kół „Pretoria Dark Graphite” z lekkich stopów,
w kolorze ciemnego grafitu
matowe elementy wykończenia wnętrza w kolorze Lapiz Blue
zawieszenie o regulowanej sile tłumienia DCC
system audio firmy „beats”
Cennik modelu T-Roc zawierający informacje na temat wersji R można znaleźć na stronie internetowej:
http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2020_RP2019/t-roc.pdf?intcmp=cennik-troc