Michał Szaniecki obejmuje stanowisko dyrektora marki Volkswagen Samochody Osobowe w Polsce
- Od 1 grudnia 2024 roku dyrektorem marki Volkswagen Samochody Osobowe jest Michał Szaniecki, związany z Grupą Volkswagen od 2016 roku
- W strukturach Volkswagen Group Polska obejmował stanowiska dyrektora marketingu marki Volkswagen Samochody Osobowe w latach 2016-2018, a następnie dyrektora marek Seat i Cupra w okresie 2018-2022
- W latach 2022-2024 pełnił rolę dyrektora marki Volkswagen w Australii
Z dniem 1 grudnia Michał Szaniecki objął stanowisko dyrektora marki Volkswagen Samochody Osobowe w Polsce. Michał Szaniecki jest związany z Grupą Volkswagen od 2016 roku.
Swoją karierę rozwijał zarówno w strukturach krajowych, jak i międzynarodowych, pracując na wielu stanowiskach zarządczych w koncernach w branży FMCG oraz automotive.
Jako dyrektor marketingu marki Volkswagen Samochody Osobowe w latach 2016-2018, Michał Szaniecki wprowadził wiele innowacyjnych rozwiązań w branży motoryzacyjnej. Jest autorem unikatowego w Grupie Volkswagen w Europie concept store VW Home oraz platformy umożliwiającej zapoznanie się z produktami online. Dzięki jego działaniom marka Volkswagen odnotowała największy wzrost wizerunkowy i rozpoznawalność od 2015 roku.
W czasie pełnienia funkcji dyrektora marki Seat, Michał Szaniecki przyczynił się do znaczącego wzrostu sprzedaży oraz był bezpośrednio odpowiedzialny za wydzielenie i utworzenie struktur nowowprowadzanej wówczas marki Cupra w Polsce.
W ciągu ostatnich 3 lat pełnił rolę dyrektora marki Volkswagen w Australii, gdzie odpowiedzialny był m.in. za wprowadzenie kompleksowej strategii „Let’s go for a drive”, która pozytywnie wpłynęła na zmianę wizerunku Volkswagena i zwiększenie zaangażowania dealerów marki na rynku australijskim.