Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
08.10.2019
Thomas Sedran nowym prezesem odpowiedzialnym za lekkie samochody dostawcze w ACEA - Europejskim Stowarzyszeniu Producentów Samochodów

Thomas Sedran nowym prezesem odpowiedzialnym za lekkie samochody dostawcze w ACEA - Europejskim Stowarzyszeniu Producentów Samochodów

  • ACEA i poszczególne jego komitety reprezentują interesy swych członków przed instytucjami europejskimi
  • Thomas Sedran podkreśla: „Osiągnięcie celów klimatycznych jest dla naszej branży priorytetem”

Thomas Sedran, prezes zarządu Volkswagen Samochody Dostawcze, został wybrany na stanowisko prezesa komitetu Generalnego Zarządu ds. lekkich samochodów dostawczych stowarzyszenia ACEA (LCV-GM). W jego rękach spoczywa teraz reprezentowanie interesów wszystkich producentów lekkich samochodów dostawczych, członków Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów ACEA.

Niedawno mianowany dyrektor generalny ACEA Eric-Mark Huitema z zadowoleniem przyjął wybór Thomasa Sedrana: „Z niecierpliwością wyczekuję rozpoczęcia współpracy z Thomasem, szczególnie w zakresie kluczowych dla naszej branży kwestii związanych z jej przyszłością.” W komitecie LCV-GM zasiadają szefowie wszystkich europejskich producentów pojazdów lekkich. Wśród nich są prezesi i dyrektorzy takich koncernów motoryzacyjnych jak Daimler, Volkswagen Samochody Dostawcze, Iveco, PSA, Renault i Toyota. Na nowym stanowisku Thomas Sedran będzie reprezentował interesy członków ACEA segmentu lekkich samochodów dostawczych, szczególnie w kontaktach z instytucjami europejskimi.

Thomas Sedran podziękował członkom komitetu LCM-GM ACEA za zaufanie, jakim go obdarzyli. "Z zapałem rozpoczynam współpracę z moimi kolegami. Wspólnie musimy teraz zająć się kluczowymi kwestiami strategicznymi naszej branży w Europie". Kwestie te obejmują ramy prawne dla nowych rozwiązań w zakresie mobilności i transportu oraz dla rosnącego poziomu automatyzacji w sektorze, prowadzącego do implementacji w przyszłości pojazdów autonomicznych. "Na liście priorytetów znajduje się również bieżące ograniczanie emisji CO2 w naszym sektorze, tak by pomóc w osiągnięciu celów klimatycznych. Wraz z inauguracją nowej kadencji Parlamentu Europejskiego i wraz z utworzeniem nowej Komisji Europejskiej nadszedł właściwy czas, by przedyskutować te ważne kwestie i wypracować odpowiednie rozwiązania".
Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.