Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
09.05.2019
Już 10.000 zamówień na model ID.3 w wersji limitowanej

Już 10.000 zamówień na model ID.3 w wersji limitowanej

  • wielkie zainteresowanie klientów już w pierwszym dniu działania systemu rezerwacyjnego
  • z powodu ogromnego zainteresowania, internetowy system rezerwacyjny przejściowo się blokował

Poznań – Podczas odbywającego się wczoraj w Berlinie spotkania z dziennikarzami Volkswagen uruchomił europejski system rezerwacji swojego pierwszego elektrycznego modelu z nowej rodziny ID. – Volkswagena ID.3. Zainteresowanie klientów ograniczoną do 30.000 egzemplarzy edycją specjalną modelu znacznie przekroczyło oczekiwania marki. Internetowy system rezerwacji chwilami nie był w stanie sprostać liczbie korzystających z niego osób. W ciągu 24 godzin w całej Europie przyjęto ponad 10.000 rezerwacji. Ich liczba rośnie z każdą godziną.

Po wniesieniu opłaty w wysokości 5.000 zł zainteresowani nowym ID.3 1ST (taką nazwę nosi bogato wyposażony model oferowany w wersji limitowanej) mogą zarezerwować pierwsze auta pod adresem www.volkswagen.pl/prebooking.

Oferowany w przedsprzedaży elektryczny ID.3 1ST ma zasięg do 420 km (wg WLTP). ID.3 w podstawowej odmianie będzie kosztować w Niemczech mniej niż 30.000 euro, ekskluzywna wersja specjalna ID.3 1ST jest natomiast oferowana za mniej niż 40.000 euro. Klienci, którzy zdecydują się na wstępną rezerwację, a później na kupno ID.3 1ST w cenie auta otrzymają Wallbox o maksymalnej mocy ładowania 11 kW.

Produkcja ID.3 rozpocznie się pod koniec 2019 roku. Pierwsze samochody zostaną przekazane klientom w połowie 2020 roku.

ID.3 będzie pierwszym autem Volkswagena stworzonym w oparciu o modułową platformę MEB przeznaczoną do konstrukcji aut elektrycznych. Po ID.3 do sprzedaży trafią kolejne modele, których zwiastunami są studyjne ID. CROZZ, ID. VIZZION oraz  ID. ROOMZZ. Dzięki podjęciu szerokiej ofensywy w dziedzinie samochodów elektrycznych marka Volkswagen zamierza stać się do 2025 roku czołowym producentem tego typu aut na świecie: oferta obejmie ponad 20 wyłącznie elektrycznych modeli, sprzedaż ma wynieść ponad milion egzemplarzy rocznie. Wszystkie modele będą bezemisyjne i wszechstronnie skomunikowane z otoczeniem.
Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.