Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
08.12.2016
Znakomity listopad dla Volkswagena pod względem liczby rejestracji nowych samochodów

Znakomity listopad dla Volkswagena pod względem liczby rejestracji nowych samochodów

  • W listopadzie 2016 r. liczba rejestracji nowych Volkswagenów w Polsce wzrosła o ponad 22 procent w porównaniu z listopadem ubiegłego roku
  • Od stycznia do listopada z salonów wyjechało 37.890 nowych Volkswagenów, czyli o 22 procent więcej niż przed rokiem
  • Liderami sprzedaży Volkswagena pozostają Golf i Passat, które plasują się w TOP10 najpopularniejszych modeli w Polsce

Poznań, 8 grudnia 2016 r. – W listopadzie zarejestrowano w Polsce 4.143 nowe, osobowe Volkswageny, o 22,32 procent więcej niż w listopadzie 2015 roku. W okresie od stycznia do końca listopada bieżącego roku 37.890 szt., o 1.685 więcej niż nowych samochodów marki Toyota, o 7.206 więcej niż nowych aut Opla i o 12.014 więcej niż nowych Fordów. Po 11 miesiącach tego roku udział Volkswagena w rejestracji nowych samochodów w Polsce wynosi 10,17 procenta. Tylko Volkswagen i Skoda (12,81 procenta) – dwie marki należące do koncernu Volkswagen mogą pochwalić się dwucyfrowym udziałem w rynku rejestracji nowych samochodów w Polsce.


W porównaniu z listopadem ubiegłego roku w minionym miesiącu znacząco zwiększyła się liczba rejestracji modeli, które od lat napędzają sprzedaż nowych Volkswagenów. Golfów zarejestrowano 1297 sztuk, czyli o 25,44 procenta więcej, a Passatów – 896 egzemplarzy, czyli o 18,52 procenta więcej. Od stycznia do listopada bieżącego roku zarejestrowano 11.155 Golfów (+8,56 procenta), 7777 Passatów (+11,39 procenta) oraz 3760 Tiguanów (+61,72 procenta).

„Dynamiczny wzrost liczby rejestracji nowych Volkswagenów idzie w parze ze sprzedażą dodatkowych usług – pakietu przeglądów czy opieki pogwarancyjnej. Klienci cenią sobie spokój oraz pełną przewidywalność kosztów eksploatacji. Z pakietu przeglądów korzysta aktualnie kilkanaście procent klientów, wobec kilku procent w 2015 roku. Na zakup opieki pogwarancyjnej decyduje się już co drugi nabywca nowego Volkswagena” – powiedział Michał Szaniecki, Dyrektor Marketingu marki Volkswagen.

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.