Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
14.10.2022

Poznań, 14 października 2022 r. Zmieniający się model spędzania wakacji, czasu wolnego, czy nawet krótkich weekendowych wyjazdów sprawił, że na przestrzeni ostatnich kilku lat wyraźnie wzrosło zainteresowanie klientów kamperami. Marka Volkswagen Samochody Dostawcze odnotowała znacznie większą sprzedaż tego typu modeli ze swojej gamy: Caddy California, California 6.1 i Grand California. Obserwując rynkowe trendy, z myślą o klientach marka uruchomiła nowy projekt – California Center. To ogólnopolska sieć autoryzowanych stacji dealerskich i serwisowych Volkswagen Samochody Dostawcze, specjalizujących się w kamperach.

Więcej Pobierz PDF Pobierz DOCX
14.10.2022

Wolfsburg/Poznań, 14 października 2022 – Grupa Volkswagen wzmacnia swoje kompetencje w zakresie rozwoju „w Chinach, dla Chin”, aby przyspieszyć tempo innowacji, promować lokalne rozwiązania technologiczne i wzmocnić swoje ukierunkowanie na klienta na tym ważnym rynku. Nowe partnerstwo spółki Grupy Volkswagen zajmującej się oprogramowaniem CARIAD z Horizon Robotics, jednym z wiodących dostawców rozwiązań obliczeniowych do inteligentnych pojazdów w Chinach, przyspieszy regionalny rozwój zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy (ADAS) i jazdy autonomicznej (AD) na rynku chińskim. W ramach współpracy CARIAD i Horizon Robotics planują również utworzenie spółki joint venture, której większościowym udziałowcem będzie CARIAD. Grupa Volkswagen zainwestuje w tę współpracę około 2,4 mld euro. Zakończenie transakcji spodziewane jest w pierwszej połowie 2023 roku. CARIAD i Horizon Robotics planują wspólnie opracować najnowocześniejsze, wysoce zoptymalizowane rozwiązania typu full stack ADAS/AD w celu przyspieszenia integracji wielu funkcji w jednym układzie scalonym, zwiększając stabilność systemu, ograniczając koszty i zmniejszając zużycie energii. W pełni zintegrowana technologia oprogramowania i sprzętu daje wiele możliwości i zapewnia skalowalne, a także ekonomiczne rozwiązania ADAS/AD do samochodów elektrycznych Grupy w Chinach. Zamknięcie transakcji jest uzależnione od ostatecznego podpisania dokumentów transakcyjnych pomiędzy zaangażowanymi stronami oraz od zwyczajowych zgód rządowych, a także od zgody organów kontroli fuzji i inwestycji zagranicznych.

Więcej Pobierz PDF
14.10.2022

Poznań, 14 października 2022 r. Po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią, ponownie zwiedzać można dwie fabryki Volkswagen Poznań – w Poznaniu Antoninku i we Wrześni. Zwiedzanie fabryk możliwe jest obecnie w maksymalnie 20 osobowych grupach, a przewodnikami po zakładach są pracownicy Volkswagen Poznań m.in. działów Sterowania Fabryką i Logistyką, Zapewnienia Jakości, Kontroli Jakości i Produkcji Samochodów.

Więcej
11.10.2022

Poznań, 12 października 2022 r. Volkswagen Samochody Dostawcze i piłkarz Lukas Podolski rozpoczynają bliską współpracę. Na sam jej początek Podolski – obecnie zawodnik Górnika Zabrze, a dawniej również reprezentant Niemiec, pojawi się jako nowa twarz marki w centralnych materiałach wideo na kanałach social media Volkswagen Samochody Dostawcze.

Więcej Pobierz PDF Pobierz DOCX
11.10.2022

Najem samochodu to sposób używania auta bez konieczności jego zakupu. Volkswagen w Polsce w październiku wprowadził taką możliwość do swojej oferty. „Chcemy, aby klienci w łatwy sposób korzystali z nowych samochodów. Dlatego dzięki atrakcyjnej ofercie najmu, liczne formalności i obowiązki związane z użytkowaniem auta bierzemy na siebie. Najem to prosta i wygodna usługa, która ułatwia zaplanowanie wydatków. Opłaty miesięczne są niezmienne przez cały okres trwania umowy, ponieważ oparte są o stałe stopy procentowe” – mówi Michał Zygmanowski, dyrektor marketingu marki Volkswagen.

Więcej Pobierz PDF
07.10.2022

Poznań, 7 października 2022 r. Volkswagen Poznań podsumowuje dotychczasową współpracę z Nadleśnictwem Babki, w trakcie której pracownicy Volkswagen Poznań posadzili już 100 000 drzew na terenach bezpośrednio sąsiadujących z zakładem Volkswagena w Antoninku. „Jako firma wyznaczyliśmy sobie ambitne cele w zakresie ochrony środowiska. Możemy je osiągnąć tylko razem, we wspólnej odpowiedzialności wspierając się wzajemnie. Dlatego ważna jest dla nas współpraca z parterami i najbliższym otoczeniem.” mówi Dietmar Mnich, prezes Zarządu Volkswagen Poznań i dodaje „Konsekwentnie redukujemy ślad węglowy, dotyczy to naszych produktów, procesów we wszystkich naszych zakładach i wszystkich pracowników. Zasilamy nasze fabryki OZE, inwestujemy w najnowocześniejsze technologie, w systemy odzyskiwania energii, sadzimy lasy i dbamy o nie przyczyniając się do ochrony klimatu.”

Więcej

Poznań, 6 października 2022 r. W salonach marki Volkswagen Samochody Dostawcze ruszyła kampania wyprzedaży kamperów z rocznika 2022. Od ręki dostępnych jest ponad 100 samochodów. Kupujący Volkswagena Californię 6.1 może w trakcie kampanii uzyskać 15 000 złotych rabatu, a na Grand Californię nawet 25 000 złotych rabatu. Ponadto, każdy zakupiony kamper objęty jest pakietem dodatkowych profitów. Liczba dostępnych samochodów jest ograniczona, zatem chętni muszą się spieszyć!

Więcej Pobierz PDF Pobierz DOCX
05.10.2022

Poznań, 5 października 2022 r. Zmieniające się od kilku lat zwyczaje dotyczące spędzania wakacji przez Polaków wskazują, że coraz większy odsetek osób wybierających się na urlop organizuje go na własną rękę szukając miejsc, w których nie tylko będzie można zobaczyć coś ciekawego, ale również choć na krótki czas uciec od zgiełku. Rośnie popularność turystyki samochodowej i coraz bardziej widoczne jest zainteresowanie dłuższymi, krajowymi i zagranicznymi podróżami kamperem. Osoby spędzające wakacje w taki właśnie indywidualny sposób, przy planowaniu tras i przebiegu podróży często sięgają po niestandardowe przewodniki, takie jak seria „… na czterech kółkach”, przygotowana przez Wydawnictwo Pascal i markę Volkswagen Samochody Dostawcze.

Więcej Pobierz DOCX Pobierz PDF
03.10.2022

Do badania wybrano salony najpopularniejszych w Polsce marek – czołowej dwudziestki w rankingach sprzedaży oraz pięciu marek spoza czołówki zestawienia. Spośród 345 salonów, które uwzględniono w tegorocznej edycji badania 273 stanowiły obiekty marek popularnych, a 72 – marek premium. Volkswagen znalazł się na drugim miejscu w tej pierwszej grupie. „Cieszymy się z dobrych wyników naszych dealerów. To dla nas sygnał, że warto inwestować w szkolenie naszych ekspertów. Od lat prowadzimy szeroki program takich szkoleń, przywiązujemy wagę do troski o klienta. Mogę obiecać, że nie spoczniemy na laurach. Zachęcam poszukujących nowego samochodu, by osobiście sprawdzili wysoką jakość obsługi w naszych salonach” – powiedział Tomasz Piasny, dyrektor rozwoju sieci dealerskiej Volkswagena.

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.