Poznań, 22 listopada 2021 r. Volkswagen Samochody Dostawcze uruchomił dziś akcję promocyjną Black Week dla pakietów przeglądów dla samochodów używanych, w której właściciele modeli Caddy, Crafter, Amarok, Transporter już za 999 złotych wykupić mogą dla swych samochodów pakiety przeglądów obowiązujące przez 24 miesiące lub na przebieg max. 40 tysięcy kilometrów. Serwisowanie w ASO stało się więc tanie jak nigdy! Akcja promocyjna dostępna jest w sieci dealerów Volkswagen Samochody Dostawcze oraz partnerów serwisowych marki z aktywną umową z Volkswagen Financial Services. Pakiet można zamówić również online, na stronie https://vwdostawcze.pakietyserwisowe.pl/. Promocja trwa w dniach od 22 do 29 listopada br. włącznie.
Poznań, 22 listopada 2021 r. W roku 2016, wraz z uruchomieniem nowego zakładu produkcyjnego Volkswagen Poznań we Wrześni, w którym powstaje model Volkswagen Crafter, podpisano umowę pomiędzy spółką Volkswagen Poznań, a Zespołem Szkół Politechnicznych im. Bohaterów Monte Cassino we Wrześni. W myśl porozumienia, w Zespole Szkół utworzono klasę patronacką, kształcącą uczniów w zawodzie mechanik precyzyjny. Dziś świętujemy piąty rok współpracy, a do dnia dzisiejszego mury szkoły opuściło 35 absolwentek i absolwentów nauki tego zawodu – pracowników młodocianych Volkswagen Poznań, z których zdecydowana większość pracuje obecnie w zakładach Volkswagen Poznań.
Strategia ACCELERATE systematycznie napędza dążenie Volkswagena do przemiany w dostawcą mobilności zorientowanego na oprogramowanie. Oprogramowanie ma również kluczowe znaczenie w opracowywaniu nowych platform podwoziowych i układu kierowniczego przystosowanych do wysoce zautomatyzowanej jazdy w przyszłości. Volkswagen opracowuje już następną generację regulowanego podwozia i układu kierowniczego typu steer-by-wire.
Światowa premiera nowego T-Roca: dzięki nowoczesnej stylistyce i innowacyjnym systemom asystującym oraz dostępowi do licznych usług cyfrowych, Volkswagen kontynuuje historię sukcesu kompaktowego SUVa. Jeszcze bardziej drapieżnie stylizowane nadwozie nowego T-Roca i T-Roca R definiuje jego niepowtarzalny wygląd. Za sprawą wysokiej jakości materiałów, przeprojektowanego wyświetlacza systemu multimedialnego oraz cyfrowych wskaźników Digital Cockpit oferowanych w standardzie, wnętrze jest teraz bardziej wyrafinowane. W kompaktowym SUV-ie zastosowano innowacyjne rozwiązania technologiczne znane z samochodów wyższych klas – matrycowe reflektory LED IQ.Light oraz systemy asystujące IQ.Drive z Travel Assist, a także z predykcyjnym aktywnym tempomatem ACC. W ten sposób, w ramach strategii ACCELERATE, Volkswagen robi kolejny postęp w kierunku zostania dostawcą mobilności zorientowanym na oprogramowanie.
Volkswagen ID.5 wyróżnia się zaawansowanymi systemami asystującymi, a także nowoczesnymi rozwiązaniami w dziedzinie obsługi i multimediów. ID.5 jest doskonale skomunikowany ze światem zewnętrznym i umożliwia zdalną aktualizację pokładowego oprogramowania. Na pokładzie najnowszego elektrycznego modelu Volkswagena debiutują nowe dla marki rozwiązania.
Żeby znaleźć uznanie w oczach ankietowanych, nowe technologie w aucie muszą być przede wszystkim praktyczne. Tak jest z diagnostyką auta w czasie rzeczywistym i korzyściami z elektromobilności. Ważne jest również, aby mieć nad nimi kontrolę. Inaczej badani nabierają wobec nich dystansu.
Poznań, 12 listopada 2021 r. Rok temu, z fabryki Volkswagen Poznań wyjechały pierwsze egzemplarze nowej, piątej już generacji modelu Volkswagena Caddy. Od tego momentu, w poznańskich zakładach Volkswagena wyprodukowano ponad 75 500 egzemplarzy nowego Caddy w kilku wersjach nadwozia.
Poznań, 12 listopada 2021 r. - Rok temu, z fabryki Volkswagen Poznań wyjechały pierwsze egzemplarze nowej, piątej już generacji modelu Volkswagena Caddy. Od tego momentu, w poznańskich zakładach Volkswagena wyprodukowano ponad 75 500 egzemplarzy nowego Caddy w kilku wersjach nadwozia.
Na potrzeby tegorocznego raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu i mediów społecznościowych opublikowane w okresie od 1 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku. W tym 2 mln tekstów prasowych, 16 mln internetowych i 90 mln postów w mediach społecznościowych. Ranking przygotowany przez magazyn „Press” i Press-Service Monitoring Mediów odzwierciedla wizerunek marek w publikacjach prasowych i cyfrowych oraz w mediach społecznościowych. W badaniu uwzględniono aż 500 marek, które reprezentują 50 branż – Volkswagen po raz kolejny okazał się najlepszą marką w kategorii „Samochody popularne”.
Prezentując model ID.5 Volkswagen powiększa cieszącą się dużą popularnością rodzinę modeli ID. Przyspiesza w ten sposób elektryfikację nowych samochodów, a także wkracza do nowego segmentu aut. Elegancki i wyróżniający się wyrazistą stylistyką elektryczny SUV typu coupé wyposażony jest w nowe oprogramowanie ID.Software 3.0, pozwalające m.in. na ładowanie akumulatorów energią elektryczną o większej mocy oraz zawierające zmodyfikowany system obsługi głosowej. Produkowany z neutralnym bilansem węglowym samochód łączy topowe technologie z ekspresyjnym designem. Dzięki wykorzystaniu w ID.5 systemów asystujących najnowszej generacji Volkswagen wykonuje kolejny krok na drodze ku technologii autonomicznej jazdy.