Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
03.10.2022

Do badania wybrano salony najpopularniejszych w Polsce marek – czołowej dwudziestki w rankingach sprzedaży oraz pięciu marek spoza czołówki zestawienia. Spośród 345 salonów, które uwzględniono w tegorocznej edycji badania 273 stanowiły obiekty marek popularnych, a 72 – marek premium. Volkswagen znalazł się na drugim miejscu w tej pierwszej grupie. „Cieszymy się z dobrych wyników naszych dealerów. To dla nas sygnał, że warto inwestować w szkolenie naszych ekspertów. Od lat prowadzimy szeroki program takich szkoleń, przywiązujemy wagę do troski o klienta. Mogę obiecać, że nie spoczniemy na laurach. Zachęcam poszukujących nowego samochodu, by osobiście sprawdzili wysoką jakość obsługi w naszych salonach” – powiedział Tomasz Piasny, dyrektor rozwoju sieci dealerskiej Volkswagena.

Więcej Pobierz PDF
29.09.2022

Volkswagen organizuje u wybranych dealerów „Dni z Volkswagen ID”. W akcji, która rozpocznie się w październiku, weźmą udział dealerzy, których salony są zlokalizowane w Bydgoszczy, Toruniu, Warszawie, Piasecznie i Łodzi. Celem wydarzenia jest poszerzenie wiedzy klientów na temat elektromobilności. W trakcie imprez będą oni mogli odbyć jazdę próbną, porozmawiać z ekspertami i zapoznać się z ofertą.

Więcej Pobierz PDF
26.09.2022

Czasy, gdy systemy nawigacyjne potrafiły jedynie wyznaczyć z punktu A do punktu B już dawno minęły. Nawigacja w Volkswagenach z rodziny ID. pozwala na inteligentne planowanie podróży, z uwzględnieniem postojów na ładowanie akumulatora. Przy tym reaguje na sytuację – np. gdy okaże się, że na drodze jest korek zaproponuje objazd, potrafi także zmienić miejsca zaplanowanych sesji ładowania gdy okaże się, że kierowca jedzie bardzo ekonomicznie. Aktualizacja map? Nic prostszego – w Volkswagenach ID. odbywa się ona zdalnie, nie ma potrzeby wizyty w serwisie.

Więcej Pobierz PDF
20.09.2022

Dwóch na trzech ankietowanych w badaniu InsightOut Lab i marki Volkswagen Polaków uważa, że pod względem publicznych zachęt do zakupu aut elektrycznych Polska wypada gorzej od krajów naszego regionu. Opinie Polaków potwierdza międzynarodowy ranking. Nie najlepiej wypadamy także pod względem dostępności publicznych stacji ładowania.

Więcej Pobierz PDF
19.09.2022

Po raz pierwszy w Polsce odbył się „Rajd – Test Autostradowy” samochodów elektrycznych. Wzięło w nim udział 20 aut z napędem elektrycznym, których zadaniem było pokonanie liczącej 440 km trasy z Gliwic do Łodzi i z powrotem. Był on elementem odbywających się w Gliwicach targów Auto Moto Show, a także Kongresu Nowej Mobilności w Łodzi. Wszystkie samochody miały zainstalowane urządzenia do ich śledzenia w czasie jazdy, a przejazd był obserwowany przez sędziów. Relację na żywo można było śledzić w internecie i w kanale Motowizja.

Więcej Pobierz PDF
13.09.2022

Volkswagen podczas ID. Treffen w Locarno w Szwajcarii zaprezentował showcar ID.5 GTX „Xcite”. Samochód to dzieło praktykantów z trzech zakładów Volkswagena w Saksonii – w Zwickau, Dreźnie i Chemnitz. Przez rok 14 najlepszych początkujących specjalistów pracowało nad projektem, aby pod okiem fachowców wykazać się kreatywnością i odpowiedzialnością - od pierwszego projektu, poprzez adaptację nadwozia i lakieru, aż po odbiór techniczny. Oprócz zrównoważonego rozwoju, którego symbolem jest m.in. wegańska skóra we wnętrzu, główny nacisk w tegorocznym projekcie położono na mobilność w ujęciu holistycznym. ID.5 GTX „Xcite” ma już na pokładzie elektryczną deskorolkę, którą można wykorzystać na pokonanie ostatnich metrów do celu. To już ósmy projekt tego typu zrealizowany od 2014 roku.

Więcej Pobierz PDF
12.09.2022

Elektryczna niespodzianka podczas imprezy ID. Treffen w Locarno w Szwajcarii: Volkswagen zaprezentował koncept ID. XTREME, wyjątkowy prototyp elektrycznego auta terenowego, który wzbudził ogromne zainteresowanie entuzjastów motoryzacji, obecnych na imprezie. W pełni elektryczny koncept jest oparty na produkowanym seryjnie modelu ID.4 GTX z napędem na cztery koła i łączy zalety nowoczesnego SUV-a z poczuciem swobody, które dają samochody terenowe.

Więcej Pobierz PDF
06.09.2022

Polacy dostrzegają, że rynek elektromobilności w naszym kraju się rozwija. Jednak w badaniu InsightOut Lab i marki Volkswagen, badani porównując Polskę z państwami naszego regionu są sceptyczni. Niestety, dane potwierdzają ich wątpliwości, choć sytuacja nie jest aż tak zła, jak sądzi spora część ankietowanych – wynika z badania Volkswagena i InsightOut Lab.

Więcej Pobierz PDF
31.08.2022

Osoby, które rozważają i nie rozważają zakupu auta elektrycznego różnią się w wielu opiniach na temat takich pojazdów. Na przykład mają dość rozbieżne zdanie na temat sieci stacji ładowania samochodów elektrycznych. Jednak są też takie obszary, m.in. hałas i emisyjność, w których obie grupy mają podobne zdanie – wynika z badania, przeprowadzonego przez Volkswagena i InsightOut Lab.

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.