Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
09.06.2021

Wraz z nowym Polo na rynku debiutuje jeden z pierwszych na świecie małych samochodów, który potrafi poruszać się częściowo automatycznie. Na życzenie kierowcy miejski Volkswagen kieruje, hamuje i przyspiesza automatycznie. Zapewnia to opcjonalny system Travel Assist. Pod marką IQ.Drive Volkswagen łączy działanie różnych systemów asystujących, które w przyszłości umożliwią jazdę całkowicie zautomatyzowaną. Do tej pory systemy te były oferowane tylko do większych modeli, jak Golf, Tiguan, Passat, Arteon i Touareg. Jako pierwszy model w klasie, także Polo umożliwia od teraz częściowo zautomatyzowaną jazdę w całym zakresie prędkości. Zwłaszcza podczas jazdy autostradą Travel Assist odciąża kierowcę w wyraźnie odczuwalny sposób.

Więcej Pobierz PDF
08.06.2021

Hanower/Poznań, 8 czerwca 2021 r. Dwie wyjątkowe cechy nowego Volkswagena Caddy, które można konfigurować na różne sposoby: możliwość elastycznej adaptacji wnętrza oraz duża pojemność przestrzeni ładunkowej. Nowy Caddy oferuje nawet siedem miejsc siedzących. Pojedyncze fotele można w nim w zależności od potrzeb składać, przechylać do przodu lub wyjąć. Dodatkowo, po raz pierwszy w historii tego modelu, dostępne są dwa pojedyncze fotele w trzecim rzędzie. Trzeci rząd siedzeń to wyposażenie standardowe w wariancie Caddy Maxi z dłuższym rozstawem osi lub wyposażenie opcjonalne w wersji Caddy. Dwuosobowa kanapa i pojedynczy fotel w drugim rzędzie - teraz z regulacją kąta nachylenia oparcia, opcjonalnie składany fotel pasażera z przodu oraz przestrzeń ładunkowa o pojemności nawet 3,7 metra sześciennego, to kolejne przemyślane rozwiązania, którymi charakteryzuje się nowy Volkswagen Caddy.

Więcej Pobierz PDF Pobierz DOCX
02.06.2021

Poznań, Września 2.06.2021 r. – Volkswagen Poznań, na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia o możliwości szczepień w zakładach pracy, uruchomił program szczepień pracowników przeciw wirusowi Covid-19. Szczepienia realizowane będą na terenie zakładu Volkswagen Poznań w Antoninku oraz w dwóch wybranych punktach szczepień w szpitalach.

Więcej Pobierz DOCX
01.06.2021

Hanower/Poznań, 1 czerwca 2021 r. Jednym z najważniejszych elementów, którymi pochwalić się może produkowany w Poznaniu nowy Volkswagen Caddy, jest jego nowa oś tylna. By zoptymalizować komfort jazdy, system resorów piórowych dobrze znany z poprzednich generacji Caddy, zastąpiono sprężynami. Nowa konstrukcja nie spowodowała jednak żadnych zmian jeśli chodzi o dopuszczalną ładowność. Sztywna oś na wahaczach wleczonych z drążkiem Panharda, zajmuje bardzo mało miejsca. Jest tu dość przestrzeni np. na mechanizm różnicowy wersji z napędem na wszystkie koła Caddy 4MOTION lub opcjonalnie na zbiorniki gazu CNG przyszłego Caddy TGI. Co jeszcze możemy zyskać dzięki temu rozwiązaniu? Np. możliwość zamontowania rampy do przewozu osób na wózkach inwalidzkich lub załadunku nawet dwóch europalet w wersji Caddy Cargo.

Więcej Pobierz DOCX Pobierz PDF
01.06.2021

Za sprawą ID.4 w nowej, sportowej wersji elektryczna ofensywa Volkswagena zyskuje nowy, sportowy wymiar. Skrót GTX wyróżnia najmocniejsze, sportowe wersje modeli z rodziny ID. Po modelu ID.4 GTX zadebiutują kolejne oznaczone nowym skrótem. Dwa silniki w pierwszym elektrycznym SUV-ie Volkswagena – po jednym przy każdej osi – zapewniają ID.4 GTX napęd na cztery koła.

Więcej Pobierz PDF

Poznań, 1 czerwca 2021 r. – Oferta samochodów Grupy Volkswagen, które mogą być ładowane z gniazdka i tym samym pozwalają na jazdę w sposób bezemisyjny szybko rośnie. Marki Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Cupra, Porsche i Volkswagen Samochody Dostawcze oferują dziś w Polsce w sumie ponad 10 modeli elektrycznych i ponad 20 hybrydowych typu plug-in w niemal wszystkich segmentach – od aut kompaktowych, przez SUV-y, aż po samochody sportowe i dostawcze. Coraz więcej pracowników spółki Volkswagen Group Polska na co dzień korzysta z auta elektrycznego. Firma zdecydowała, że cała kadra zarządzająca będzie poruszać się tylko samochodami w pełni elektrycznymi lub hybrydami typu plug-in. Aby korzystanie z tych aut było tak wygodne, jak ze spalinowych, Volkswagen Group Polska rozbudowuje infrastrukturę ładowarek na terenie firmy. W ciągu najbliższych miesięcy na ternie spółki będzie funkcjonować 50 punktów ładowania. Co istotne, zarówno ładowarki, jak i cała firma są zasilane energią, która pochodzi z polskich farm wiatrowych.

Więcej Pobierz PDF
31.05.2021

Wraz z wprowadzeniem nowej struktury oferty modeli ID.3 i ID.4 w nowej strukturze wyposażenia, paleta lakierów nadwozia poszerzyła się o czerwony Kings Red i niebieski Stonewashed. Klientów z pewnością ucieszy fakt, że ID.3 i ID.4 oferują teraz możliwość ładowania większą mocą – w wypadku ID.3 i akumulatora Pro moc zwiększyła się ze 100 do 120 kW. Wzrosła również moc ładowania prądem stałym dla akumulatora Pure (ze 100 na 110 kW) w wypadku ID.4 – pierwszego elektrycznego SUV-a Volkswagena i pierwszego elektrycznego samochodu marki produkowanego na trzech kontynentach.

Więcej Pobierz PDF
28.05.2021

Ponad 18 milionów wyprodukowanych od 1975 roku egzemplarzy czyni Volkswagena Polo jednym z najpopularniejszych samochodów miejskich na świecie. Również w obrębie marki model ten odgrywa wielką rolę. Nowe Polo można natychmiast rozpoznać dzięki zmianom w przedniej i tylnej części nadwozia. Dotyczą one przede wszystkim zderzaków, pokrywy bagażnika oraz oferowanych seryjnie reflektorów i tylnych lamp w technologii LED. Po raz pierwszy Polo może być wyposażone w matrycowe diodowe reflektory IQ.Light oraz w pas diod na osłonie chłodnicy. Także pod względem technicznym nowe Polo zdradza bliskie podobieństwo z modelami Volkswagena należącymi do wyższych klas. Nowością wśród samochodów segmentu Polo jest na przykład możliwość wyposażenia auta w system Travel Assist. Cennik modelu otwiera wersja z silnikiem 1.0 MPI (80 KM) dostępna od 63 290 zł.

Więcej Pobierz PDF
25.05.2021

Pan Marek Wawrzeniec – jeden z pierwszych klientów, którzy w październiku 2020 roku odebrali ID.3 w limitowanej wersji 1st – w maju wybrał się w fascynującą podróż samochodem, która prowadziła przez Słowację, Węgry, Rumunię, Serbię, Macedonię, Albanię i Czarnogórę, aż do Chorwacji. Pan Marek wraz z żoną, pokonując ponad 3000 kilometrów na zróżnicowanych trasach oraz doładowując auto przy użyciu kilku typów punktów ładowania, mieli okazję doświadczyć, jak spisuje się samochód elektryczny podczas długiej i wymagającej podróży.

Więcej Pobierz PDF

Dodano do koszyka. Twój koszyk: 0

Błąd dodawania do koszyka. Spróbuj ponownie.

Błąd. Element nie został usunięty. Spróbuj ponownie.