Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
10.09.2019
Nowe szaty Volkswagena: nowe logo oraz identyfikacja wizualna marki

Nowe szaty Volkswagena: nowe logo oraz identyfikacja wizualna marki

  • Nowe oblicze marki, która od trzech i pół roku intensywnie się zmienia
  • „Jesteśmy elastyczni w sposób, jakiego w Volkswagenie dawno nie widziano” – mówi Jürgen Stackmann, Członek Zarządu Volkswagena ds. Sprzedaży i Marketingu

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Volkswagen po raz pierwszy zaprezentował nowe logo oraz identyfikację wizualną marki. Zmiany w Volkswagenie odzwierciedla wprowadzenie do oferty aut elektrycznych nowej generacji – modeli z rodziny ID. Do 2025 roku marka z siedzibą w Wolfsburgu będzie miała w ofercie ponad 20 nowych modeli elektrycznych.

„Znaleźliśmy m.in. sposób na mocne, nowatorskie i pozytywne pokazanie marki w nowej identyfikacji wizualnej. Volkswagen to teraz „Nowy Volkswagen” – pod względem technologii, produktów i sposobu w jaki sami siebie przedstawiamy.”– mówi Jürgen Stackmann, Członek Zarządu marki Volkswagen Samochody Osobowe ds. Sprzedaży i Marketingu.

Nowa identyfikacja wizualna marki wynika ze strategii „Transform 2025+” przyjętej przez Volkswagena jesienią 2015 r. Marka przygotowuje się teraz do wdrożenia drugiego etapu tej strategii, który obejmuje elektromobilność, cyfryzację i dostosowanie komunikacji firmy z klientami do nowych założeń. Zmiany w identyfikacji wizualnej obejmować będą także samochody dostawcze Volkswagen.

„Kiedy tak silna marka jak nasza zmienia logotyp, wiadomo że musi się to wiązać z przełomowymi wydarzeniami z perspektywy biznesowej. Wkraczamy w erę elektromobilności, której będziemy nadawać tempo. Wielopłaszczyznowy rozwój marki powoduje, że „Nowy Volkswagen” zdecydował się podkreślić wagę swojego przeobrażania poprzez zaprezentowanie m.in. nowego logotypu. Zmieni się też sposób, w jaki będziemy komunikować się z klientami i wszyscy, którzy śledzą nasze działania marketingowe z pewnością dostrzegą te zmiany” – mówi Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki Volkswagen w Polsce.

Pobierz
Wyszukaj w działach:









Materiały:


Za okres:
Od:
Do: